Gå til innhold

Sinna, skuffa og lei meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok litt pga hormoner jeg reagerer slik også....

Men jeg og gubben slutta og røyke samtidig da jeg ble gravid.

Jeg har klart meg fint, men savner det til tider. Men jeg har den beste motivasjonen i magen. Jeg ville ALDRI ta meg en røyk nå. Jeg KAN IKKE!

Gubben har snusa og festrøyka. Men de siste ukene har det sklidd ut, det viste jeg, men i dag innrømte han at han har begynt igjen.

Det er så lett for han. Han bærer ikke ungen vår i magen. Men jeg synes han kunne vise såpass styrke at han lot vær, om ikke annet for min skyld.

Nå får han bare holde seg unna meg! Og ungen når den kommer. Jeg vil ikke at det skal ose røyk rund ungen! Og det gjør det selv om han røyker ute. Det OSER!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja fysja meg.... oser gjør det... vi røker ikke vi assa, men svigermor å sånn, æsj, blir helt dåli når hun kommer inn etter en røyk å kysser på jenta mi, usja meg....

Skrevet

All sympati!!! Både jeg og mannen kan festrøyke av og til, men han kan ikke legge seg i vår seng om han kommer fra fest. Det stinker!!!! En får jo så god luktesans. Det er jo litt verre for dere siden dere begge slutta å røyke fast. Veldig bra jobba til deg!!! Du imponerer! Håper at mannen din finner frem snusen når han får tenkt seg om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...