LineSofie Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Er her noen fra Ålesund og omegn som skal gifte seg?
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er fra Ålesund, og skal gifte meg om 6 uker!! Du da?
LineSofie Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Jeg skal gifte mej 8 august på Vigra!
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Kommet langt i planlegginga, da? Her er d meste i boks, skulle vel bare mangle når bryllupet er snart:) Men en del dill og dall som står igjen. Tia går nesten altfor fort...I går fikk vi dressene til mannen og guttungen i hus. Dei blir så fine:)
LineSofie Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2009 nei, har ikke gjort så mye. Bestilt kirke og lokale. Ellers gjenstår det en del. Har startet på invitasjonene da. Og ellers er det meste på "idèstadiet" enda Hvilken frisør skal du bruke?
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 E e fra Ålesund, skal gifte me 3 oktober:D har kommet ganske langt i planlegginga faktisk:O Her er det e har greid å få fiksa så langt: Kirka lokalet sminka/hår fotograf gjestelista budsjett forlovere toastmaster solist i kirka Musikk ringpute gjestebok sånn blomsterkorg til jenta mi som skal være brudepike engangskameraer og kjøpt inn til innbydelsene. Klær venter e litt med ennå=)
LineSofie Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2009 Har vært hjemme på sunnmøre i helga og fiksa litt småting til bryllupet. Har fiksa sålangt nå: kirke lokale gjesteliste forlover toastmaster brudekjole alkohol gjestebok innbydelsene nærmer seg klare til å bli sendt ut. skal fikses på mandag (forhåpentligvis): bryllupskake fotograf sminke Har en del igjen, men har forhåpentligvis ting under kontroll hår
Anna Nym :o) Skrevet 1. mars 2009 #8 Skrevet 1. mars 2009 Vi skal gifte oss i september og har lokale, vigsle, mat, toastmaster, kjole og sikkert meir i boks. Men er veldig i tvil om musikk. Nokon som har tips? Ca 130 gjestar. Er då litt usikker på om berre ein trubadeur er litt lite? Vil ikkje ha nokon som spelar berre dansebandmusikk.
Mamma til go`gutt-03 Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Nikita på Moa Syd. Ho skal også sminke me. Var på prøvetime for litt siden, og d blir kjempefint!! På onsdag skal vi i møte me fotografen, spennende:)
LineSofie Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. mars 2009 Vil du ha livemusikk? Visst ikke så er det mange dyktige DJ'er som spiller variert musikk etter ditt ønske
Anna Nym :o) Skrevet 3. mars 2009 #11 Skrevet 3. mars 2009 Hadde mest lyst på live-musikk ja. Vanskelig å bestille noen uten å ha hørt de før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå