Gå til innhold

noen som har kanin her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller kaninrasen fransk vedder?

har en hokanin,fransk vedder. vil gjerne ha en til,ei ho.

men vet dere om det blir mye slåsing med ho kaniner sammen? når de ikke kjenner hverandre fra før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke erfaring med rasen, men mener bestemt å ha hørt at to ho kaniner er den verste sammensetningen du får, da bør de vertfall være søstre. men det kan jo gå bra, men ville hatt to bur just in case.. har opplevd slossing selv, mulig dette kun er et problem til de har funnet ut hvem som er "leder"..vet ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...