har fått lita pia Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 enda har barn på 20 mnd sovede på samme rom som seg selv? jeg har det, syns det er så koselig...men er det noen som har gode grunner til at hun bør over på eget rom NÅ..eller gode grunner for at hun ikke MÅ det??
Jewel m/jente får gutt Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Det er vel opp til dere selv når dere vil flytte barnet. Vi måtte flytte henne da hun var 6 mnd, pga at vi våknet av henne og omvendt. Men hvis det fungerer for dere, så ser jeg ingen grunn til at hun MÅ på eget rom.
erteposen + 4 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har hatt eldre barn på rommet enn det:) Ingen grunn til å flytte barnet ut. Jeg hadde vurdert å flytte ut barnet om det var for knyttet til dere slik at en ikke opplever at barnet ikke kan overnatte hos andre på sikt. Det har aldri vært et problem for oss. Mange sier de synes det er deilig å få soverommet tilbake. Jeg leser, legger tøy på plass, bråker en del osv. uten at det har vært et problem. Mannen min og meg legger oss og står opp på så ulike tidspunkt at det ikke tar livet av romantikken heller. Når mannen min er borte har jeg både en og to gutter i senga, og synes det er koselig med besøk. Føles trygt at vi er samlet.
AccidentalMum Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Sønnen min er bare 7 mnd så har ikke det dilemmaet ennå, men jeg synes ikke du MÅ gjøre noen av delene. Gjør det du synes er best for dere:) da blir det koseligst.
har fått lita pia Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2009 jeg har en grunn til å ville flytte henne over på eget rom, det er at hun våkner så himla tidlig og at jeg misstenker at det er snorkinga til gubben..men kunne heller tenkt meg å hive han ut hehe.. har et nyoppusset rom stående klart med leker og alt..så er jo bare å flytte over senga:) hun sover egentlig greit de fleste plasser, så regner ikke med det blir noe problem for henne å sove på eget rom..mere for meg:) nei jeg får tenke litt til på det..er bare så koselig og trygt å ha henne der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå