Thessa og Bebbis Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jonas er det navnet jeg tror vi ender opp med. MEN, jeg er så usikker på om jeg vil det skal stå alene eller om jeg vil ha et navn bak. Men hva passer bak Jonas? Vil ikke ha et komplisert navn heller, men heller ikke noe som "alle" heter. Åh, må si jeg synes navn er ordentlig vanskelig. :-P
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 jonas andre?? evt var de eneste jeg kom på i farten
gravid igjen :) Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Liker godt navnet Jonas jeg er ikke så veldig glad i dobbelt navn. så jeg ville hatt Jonas alene Lykke til med navnevalget
cec26 Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Sønnen min heter jonas, så det syns jeg var et godt valg...hehe;) Men vi var inne på dobbelt navn vi og... men det ble ikke noe av da... men de vi hadde var idsse: Jonas Andre Jonas Leander
Gutt, jente og ? Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Må du ha et til navn? Jonas alene er fint det. Er ikke særlig fan av to navn... Jonas er jo kjempe fint:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Nei, for et fint navn. Har en sønn som heter Jonas så litt upartisk der. Men synes det er finest alene, selv om jeg dog vet om en som heter Jonas Emiiiiiil. Men om dere eks har to etternavn er det best med bare Jonas
godiva med 3 gull Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Nå synes jeg igrunnen jonas er et lite pent navn i utgpunktet. Men som over her passer det jo sammen med Emiiiiil..
*Super*Mamman* Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Jeg synes Jonas er finest alene. Et nydelig guttenavn
Thessa og Bebbis Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2009 Åh :-) Takk... Herlig å høre at fler synes navnet er nydelig. Blir nok stående alene, synes alle navn jeg setter etter "ødelegger" det jeg synes er fint med det første navnet :-)
monca*84*j12 Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Jeg syntes du skal ha jonas alene jeg.. Jeg må jo si jeg har tenkt dobbelt navn på mine, men mest for og oppkalle.. Og at 1navnet er det som blir brukt.. Men andre navnet er mer til minne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå