Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Har ei simo kombi og ei carena sportsvogn.Den kjøpte jeg ny sist så ser like fin ut.Så lurer på om jeg bare skal kjøpe softbag og bruke den til babyen,men har hørt at de bagene er trange når du skal ha i vognpose. Noen som vet?? Aller helst har jeg lyst på TFK joggster twist men er litt for galt når dette er sistemann og to vogner står klar til bruk..
Bergene Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Selg de to du har så får du vel råd til TFK?
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Tviler på det.simoen kjøpte jeg ny for 8 år siden så får ikke mye for den og carena vogner er billige nye(bare 2000) så brukt til en så blir ikke mye jeg får for den heller. men blir nok til at jeg kjøper en softbag og bruker den..
meg & to små vampyrer Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Jeg sliter med dette vogngreiene selv. Vi har en quiny stående som jeg ikke liker. Men bare å lappe det ene dekket så kan vi jo i prinsippet bruke den igjen til denne ungen som kommer... Vi skal heller ikke ha fler etter denne så fornuften sier det er lurt å bruke den.. Men har mest lyst å selge den og kjøpe easywalker eller bugaboo... kan jo kjøpe de brukt så ikke det blir så dyrt evt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå