Mor Frøya Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har bare så utrolig vondt i nedre del av korsryggen, eller rettere sagt øverst i rumpa ut mot siden. Idag er det på høyre side, i går var det på venstre. Innimellom er det nesten ikke vondt, men så kan det plutselig stikke til, slik at jeg ikke klarer å gå skikkelig. Jeg halter og uffer meg gjennom i alle fall 1/3 av dagen. Slik skal det vel ikke være så tidlig, eller? (Jeg er 6 +2). Lurer fælt på hva dette er, for jeg har ikke de klassiske smertene i symfysen, slik som jeg leser/hører at bekkenløsning fører til. Kan dette likevel være bekkenløsning, tror dere? Jeg hadde tilsvarende smerter med førstemann også, men ikke så tidlig. Det ble rimelig ille til slutt da også, og utvikler dette seg videre ender jeg garantert på krykker. Håper på gode råd og/eller erfaringer fra dere...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 http://www.helse-bergen.no/avd/kvinneklinikken/diagnose/Bekkenloesning.htm Se om du blir litt klokere av å lese denne! Men det beste er nok å få noen som har litt erfaring med bekkenløsning til å se på deg. Hør med andre som har vært i samme situasjon om hvem de anbefaler der du bor! Ikke alle fysioterapauter eller manuellterapauter har peiling på BL.
Mor Frøya Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2009 Tusen takk! Jeg skal ta en titt nå med en gang...
nesten30 Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 takk! Der sto mye matnyttig:) Har dessverre begynt å slite allerede jeg også.. er i uke 11+5:( Men.. det er verdt det!
*1+1=2 små* Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 det kan fint starte så tidlig ja, spesielt om du ikke tar hensyn! jeg var dum og trodde å "bevise" for jobben at jeg kan jobbe selv om jeg er gravid førte til at jeg var 100% sykemeldt i 7 måneder:( Anbefales IKKE.. Kom deg til legen og sjekk med en fysioterapeut! God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå