SOMMER :) Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hvor gamle er de? Våkner de lett av hverandre? Har tenkt å legge begge mine på samme rom og selv flytte inn på det minste. De er 18 mnd og 3 1/2 år. Men selv nå som de ligger på hvert sitt rom våkner de av hverandre. Særlig den minste som våkner hvis den største er urolig på natta. Er litt redd for hvordan det skal gå. Kunne vært fint å høre andres erfaringer... :-)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 de to yngste gutta som ligger sammen kan vekke hverandre ja + at de vekker lillesøster som ligger i etasjen under.. det hyyyyles med andre ord,hehe.. men nå har vi ikke nok soverom til alle, å uansett så ville de vel ha vekt hverandre allikevell. men trøster meg med at det vil gå seg til når de blir større:)) de var sånn de eldste å, men etter 6 årsalderen sluttet de å våkne! har ikke fått barn med godt sovehjerte jeg da..
Odine! Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 3 1/2 år og 1 år. Har sovet sammen i ca 6 mnd. Det gikk veldig fint første uka, men så ble det trøbbel helt til vi fant ut at vi kunne legge minste 1/2 time før. Nå går det bra, stort sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå