Gå til innhold

Ammepute???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å så på ammepute i dag, hva er forskjell på de alle? noen små noen store, noen myke andre harde. Hva skal man ha????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt etter hva man liker ;-) Men det er viktig at den er brei nok (ikke for liten), og at den støtter godt- altså at den ikke blir for myk. Det er i allefall det jeg har funnet ut er best!! Babydan's ammeputer er vistnok veldig gode =)

Skrevet

Ok, takk for fint svar:) Da kan jeg dra ut å shoppe;)

Skrevet

Kan man ikke bare bygge opp med puter man har hjemme? =)

Skrevet

Jo, jeg har aldri synes ammepute var noe særlig til amming, derimot er den genial til støtte mellom bena når man har bekkenplager pga formen sin ;-)

Skrevet

Jeg hadde aldri klart meg uten ammeputa mi...men snuppa her spiste ofte og korte måltider. Før jeg kjøpte den fikk jeg en begynende senebetennelse i den ene overarmen pga belastningen av å støtte henne.

Og i tillegg har jeg slitt med bekkenet siden sist graviditet, og har sovet MYE med den mellom beina!!

JA TIL AMMEPUTE!! Tror jeg har noe som heter Sissels Ammepute...

Skrevet

De er kjempegode å sove med når man er gravid ja. Tror jeg skal finne en billig en til det snart igjen. Men til amming syns jeg de var i veien...

Skrevet

Jeg har kjøpt en ammepute nettopp for å ha nå når jeg har bekkenløsning. Men klarer ikke å ligge med denne mellom beina, den er jo så svær og tykk!

Er det jeg som er for liten? er bare 160 høy..

Skrevet

Kjøpte ammepute da jeg fikk førstemann, den ble ikke brukt! Anbefaler heller å bruke en vanlig hodepute/pute eller babydyne til støtte når du ammer.

Skrevet

enden på sofaen og babydynen funket for meg:) ingen tyngde for armen sin del og ikke noe slit:) blir ingen ammepute denne gangen heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...