Babyenmin Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Var å så på ammepute i dag, hva er forskjell på de alle? noen små noen store, noen myke andre harde. Hva skal man ha????
*2små*gull* Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Alt etter hva man liker ;-) Men det er viktig at den er brei nok (ikke for liten), og at den støtter godt- altså at den ikke blir for myk. Det er i allefall det jeg har funnet ut er best!! Babydan's ammeputer er vistnok veldig gode =)
Babyenmin Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Ok, takk for fint svar:) Da kan jeg dra ut å shoppe;)
Lilli med småtrolla Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Kan man ikke bare bygge opp med puter man har hjemme? =)
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Jo, jeg har aldri synes ammepute var noe særlig til amming, derimot er den genial til støtte mellom bena når man har bekkenplager pga formen sin ;-)
Snuppa & llillebror Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Jeg hadde aldri klart meg uten ammeputa mi...men snuppa her spiste ofte og korte måltider. Før jeg kjøpte den fikk jeg en begynende senebetennelse i den ene overarmen pga belastningen av å støtte henne. Og i tillegg har jeg slitt med bekkenet siden sist graviditet, og har sovet MYE med den mellom beina!! JA TIL AMMEPUTE!! Tror jeg har noe som heter Sissels Ammepute...
meg & to små vampyrer Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 De er kjempegode å sove med når man er gravid ja. Tror jeg skal finne en billig en til det snart igjen. Men til amming syns jeg de var i veien...
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har kjøpt en ammepute nettopp for å ha nå når jeg har bekkenløsning. Men klarer ikke å ligge med denne mellom beina, den er jo så svær og tykk! Er det jeg som er for liten? er bare 160 høy..
Lykke X 4 Skrevet 23. februar 2009 #9 Skrevet 23. februar 2009 Kjøpte ammepute da jeg fikk førstemann, den ble ikke brukt! Anbefaler heller å bruke en vanlig hodepute/pute eller babydyne til støtte når du ammer.
*toppris* Skrevet 23. februar 2009 #10 Skrevet 23. februar 2009 enden på sofaen og babydynen funket for meg:) ingen tyngde for armen sin del og ikke noe slit:) blir ingen ammepute denne gangen heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå