Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg vet at jeg kaster inn en brannfakkel nå, men jeg har en venninne som selv er veldig overvektig. Hun har tre barn som alle er veldig overvektige. Det er slik at folk snur seg etter dem på gata.. Hun og manneb spiser kanskje ikke så mye, men det er helt feil mat. Hamburgere, mye pommes frites, pasta med sauser, lite grønnsaker og frukt, majones, rømme, poteter, pizza og maaaasse junk food.. Det er så trist for barna. De er virkelig store.. Og jeg vet at det skyldes dårlig mat og lite mosjon.. Jeg vet at famile, skole og helsestasjon har vært involvert for å hjelpe men dette ser dem bare på som en fornærmelse.. Synes så synd på barna.. Men tror ikke det hjelper å si noe.. Hva tror dere???
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Er barna dine sammen med hennes? Ta de med på aktiviteter og gi de positive opplevelser der de er i moderat aktivitet. Barn som er inaktive i barneårene vil sjelden begynne med det senere... Mat kan de lære om.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Hi her.. Nei,, Har ikke barn på samme alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå