*MariDuBedårer* Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 ..... Mine barn er akkurat passe sier helsesøster....er jeg da en god mor, som tar godt vare på mine barn?
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor i alle dager lurer du på det? Har noen anklaget deg?
Dronningen! Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er drittynn, bør noen ringe barnevernet?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Følte du deg truffet av innlegget om fete barn?
De tre gull Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Har tre barn. En som er litt overvektig, en som er litt undervektig og en som er akkurat passelig. hva er jeg då?? Litt god, litt dårlig og litt akkurat passelig ?? He he he ..)) Dette er bare tåpelig
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Klart de burde Dronningen. Dine foreldre burde idag ta ansvar for å fete deg opp som en liten marsipangris
*MariDuBedårer* Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2009 Doppler... Ja jeg følte meg truffet av det innlegget ((( Jeg var et overvektig barn. Mine foreldre og søsken var ikke overvektige. Jeg var like aktiv som mine venninner, men jeg har alltid hatt lav forbrenning. Har alltid måttet passe på hva jeg spiser. Mine foreldre foret ikke meg opp annerledes enn de gjorde med mine søsken. Hadde noen antydet den gang at jeg ble mishandlet, så ville jeg hatt det skikkelig fælt. Heldigvis har jeg aldri opplevd at noen har vært så ondskapsfulle at de har ymtet frempå med slike tanker. Det er sårende å lese at noen tenker sånn... (( Jeg synes det er skikkelig stygt å si no sånt. .....Og jeg synes det er helt feil å påstå noe sånt. Hva da med tynne barn...av mødre som trener og trener...og spiser minimalt. Kan man da påstå at de nekter barna sine mat de trenger for å ha en sunn kropp? At det dreier seg om omsorgssvikt? Pass på hva dere mener...og sier!!! Ærlig talt!!!
Dronningen! Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Ja egentlig burde de det men i en alder av 40 år må jeg ta ansvaret for det selv.... og heavy veight gainer smaker dritt! Avocado er fetende så det er min trang om dagen:o) (Og nøtter + rusbrus) Sånn går no dagen i en rus av nøttesmirnoff avocadorus:o)
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Hehe Hvorfor er foreldre fritatt for oppfetningsansvar bare fordi barna er blitt voksne? Uforståelig..
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 21. februar 2009 #12 Skrevet 21. februar 2009 jeg og bf er tynne å alle barna våre er tynne.. misshandlere? dette ble for dumt..
Dronningen! Skrevet 21. februar 2009 #14 Skrevet 21. februar 2009 Pappa er liksom fritatt på livstid iom at han tar vare på alle andre oppe i himmelen men mamma bør egentlig stå litt til ansvar. Hun er jo tross alt 164 høy og veier sine 48 kg... Huff, dette ble en skremmende utvikling av en tråd som kanskje egentlig var seriøs. Skal vi lage vår egen Teline?
erteposen + 4 Skrevet 21. februar 2009 #15 Skrevet 21. februar 2009 Om foreldre ikke gir barna nok mat, eller en type mat som er helsefarlig, kan begge former være en form for mishandling.
*MariDuBedårer* Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 21. februar 2009 4 gutter... Les lenger oppe du...det var jo ironi da
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #18 Skrevet 21. februar 2009 Det er kanskje litt ufint å kuppe noens serilse tråd med sludder
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #19 Skrevet 21. februar 2009 Jeg mente ikke noe useriøst med mitt innlegg, barn er forskjellige, noen tynne andre, ikke fult så tynne. Syns det er synd dersom du har fått bemerkninger for dette. Jeg tror det er "lettere" å reagere om det hadde vært et overvektig barn, det er mer synlig. Jeg var også et svært spinkelt barn, men jeg tror ikke jeg led noe av den grunn. Noe annet i dag for å si det sånn. Det jeg mener, du kjenner dine barn best. Da skal du ikke bry deg om hva andre mener.
<3Lykkelig<3 Skrevet 21. februar 2009 #20 Skrevet 21. februar 2009 Nei herregud hvorfor skulle jeg tro det????? Jenta mi er 14 mnd og veier 9400gr, hun er veldig tynn, men veldig matglad, hun har bare arvet høy forbrenning etter bf, ikke min feil det.
*MariDuBedårer* Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #21 Skrevet 21. februar 2009 jeanett... Les lenger oppe...det var ironi:) Poenget mitt er som du sier om barnet ditt....at man kan ha forskjellig forbrenning, og at det kan være arvelig osv. Noen har lav forbrenning og noen høy. Jeg synes det blir feil å si at en blir mishandlet av den grunn... noe som blir påstått om overvektige i et annet innlegg. Noen foreldre har et barn som er veldig tynt, og et annet som har litt å ta i... men de får servert det samme.
<3Lykkelig<3 Skrevet 21. februar 2009 #22 Skrevet 21. februar 2009 En rettelse navnet mitt skrives med en E på slutten Okai fikk ikke med meg det jeg da Yes alle barn er ulike på hver sin måte. Selv var jeg en god og rund plugg med mye bollekinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå