Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Er det på grunn av utseende? Låta er jo rett og slett gørrkjedelig og noen synes til å med den er plagiat av Annie Lenox " Walking on broken glass"... Dama er pen hun ,men gud så kjedlig låt og stemme... Hvorfor stemmer DU på henne?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Stemmer ikke på henne, men velger vel å tro at de som gjør det gjør det pga pupper og lår? For det har hun da en god del av. Synes mennesket er kjedelig.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 pupper? jammen det har hun da ikke mye av. hehe. nej nå var jeg stygg. kremt.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Kan ikke si at jeg stemmer på henne. Stemmer ikke på noen. Men jeg liker faktisk sangen...
Minnie Mom Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Pupper og lår? Hun har små pupper da.. ;o) Jeg synes hun er pen, jeg synes sangen er fengende (mulig den er kopi av Annie Lennox, men det vet jeg ikke..) Dessuten tror jeg hun kan ha en sjanse i den internasjonale finalen.
neekap Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Synes sangen er veldig fengende jeg da, men stemmen gikk til Alexander :-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Har du sett den rosa kjolen? Om ikke er den på VG, og tro meg. Pupper. I meste laget.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 haha. det var da ikke mye pupper?!! Og så du henne fra siden i den andre kjolen, altså den hvite? er jo knapt noe. utrolig hva en god teiping av puppene gjør (som gjort i den rosa..)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 ps; jeg synes det var for mye pupper i den rosa kjolen også..men det er fordi det er for mye av puppen som synes. ikke fordi puppene er svære.
Mille** Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Syns hun så formløs ut i den kjolen, ikke mye pupper der nei, selv om det sikkert var meningen at de skulle fremheves. ;o) Føler meg forresten passe patetisk her jeg sitter å diskuterer Tones kropp, haha....fritidsproblemer tydeligvis! ;o)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Ja, den rosa var vulgær. Den hvite var mer nøytral? gidder ikke se på.. men så det på nettet.
Minnie Mom Skrevet 21. februar 2009 #12 Skrevet 21. februar 2009 Mulig at det vistes litt for mye pupper i den rosa, men det er pga utringningen.. ikke fordi puppene er store. Men samma det, jeg har alltid likt Tone, helt siden hun ble nr 2 i Idol. Hun skulle ha vunnet fremfor hun som vant..., som jeg ikke engang husker navnet til i farta.. ;o)
Tøysetipp Skrevet 21. februar 2009 #13 Skrevet 21. februar 2009 Hun har vel greit med stell hun. Ikke for at hun appelerer så veldig mye til meg, med det GLISET. Hadde sikkert dyrket sangen i 4. klasse og siklet på pologenseren. Hun har jo en kropp til å dø for. I hvert fall når man er som meg, vurderer å gå toppløs på stranden i sommer for å få fokuset vekk fra forfallet.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. februar 2009 #14 Skrevet 21. februar 2009 tøyse Nå lo jeg så jeg nesten tissa på meg! haha. forøvrig. skal man først ha så kort kjole så må man dekke seg til litt på topp altså. det er derfor den hvite funket og den rosa ville fått henne til å se ut som en oppmerksomhetssugen transe!
Mille** Skrevet 21. februar 2009 #15 Skrevet 21. februar 2009 Haha.....har tenkt på om jeg skal skaffe meg diiiigre silikonpupper sånn bare for å ta fokuset vekk fra resten av kroppen. Og seff gå toppløs. Genial plan, ikke sant!? ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. februar 2009 #16 Skrevet 21. februar 2009 eh. hehe. margareth beger du mener? hehehehe. kremt. frøken berger har 10 000 ganger mer talent. hehehe.
Minnie Mom Skrevet 21. februar 2009 #17 Skrevet 21. februar 2009 Ikke Margareth Berger, hun ble nr 2 det året han ene gutten vant. Hun fra Vennesla. Enig at Berger er dyktig.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #18 Skrevet 21. februar 2009 HALLO DAMER!!!! FOKUS , TAKK!!! Jeg spør hvorfor de stemmer på henne...ikke om hun er pen, har pupper eller ikke...det er det en annen tråd om.... Hvorfor tror dere folk stemmer på henne da??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. februar 2009 #19 Skrevet 21. februar 2009 ah ja jorun ett eller annet. hehe. jeg er ikke stå på idol-historie past kurt nilsen jeg.
Mille** Skrevet 21. februar 2009 #20 Skrevet 21. februar 2009 De stemmer på henne fordi de syns hun er pen. Kanskje en og annen stemmer fordi de liker sangen hennes. ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. februar 2009 #22 Skrevet 21. februar 2009 sorry. de synes vel hun er flink da. smak og behag. selv har jeg sett henne live sammen med jens pikenes/penthouse playboys og det var direkte flaut.
mammarettogslett Skrevet 21. februar 2009 #23 Skrevet 21. februar 2009 jeg stemmer på henne fordi jeg syns låta er fengende og tror hun har en sjanse i den internasjonale finalen. HVorfor stemmer alle på en sånn fele/trolsk sang hver eneste gang? fordi vi vant med nocturne?tror ikke det slår til flere ganger det der...
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #24 Skrevet 21. februar 2009 HAHAHA!!!! Tinkerbelle... Det har jeg faktisk trua på var VELDIG flaut ja...haha : )
Minnie Mom Skrevet 21. februar 2009 #25 Skrevet 21. februar 2009 mammarettogslett, helt enig med deg i det. Jeg har sendt en stemme på Tone fordi jeg tror at hun vil være vårt sterkeste bidrag til den internasjonale finalen. Men ser ut som Alexander vinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå