Glitter Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Nå har jeg hatt en SA, utrolig leit dette her.., hadde håpet at denne gangen skulle det gå bra. Jeg ønsker dere alle masse lykke til videre, jeg skal ikke gi opp og håper jeg er tilbake om ikke så altfor lenge.
♥Axinija♥ Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Herregud så trasig... Føler mye med deg!!! Flott å høre at du ikke gir opp håpet, en vakker dag er du inne her igjen og forblir her frem til 3.tri! God klem
Glitter Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2009 Tusen takk Axinija, det varmer med litt trøst nå, neste gang skal jeg ikke forlate BIM før det har gått 9 mnd.. Minst! Klem
♥Axinija♥ Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 ..så kan du jo trøste deg med at oddsen for å miste to ganger på rad ikke er spesiell stor! Lykke til med prøvingen, det blir spennende! Klart man skal trøste hverandre, plutselig er det jo en selv som trenger trøstende ord....
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 uff, det var trist.. føler virkelig med deg, og alle andre som mister.. det er en grusom opplevelse som jeg ikke unner noen. men bra at du ser framover! håper spiren sitter fort hos deg igjen og at den blir der i 9 mndr!! trøste klem fra meg
EnJente_m_2Jenter Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Kjære du, dette var utrolig trist, kan jeg spørre hvor langt du var på vei ? Jeg håper du har noen rundt deg nå i denne tiden, ingen fortjener å oppleve det, vi er her uansett og du må bare prate ut om det om du trenger det. Varme klemmer fra meg
Glitter Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2009 Hei, jeg var 7 uker på vei. Har blødd litt daglig den siste uka, men på UL var det for tidlig å si noe om det var en vanlig graviditet eller begynnelsen på SA. Var der senest i går og fikk beskjed om at sjansen var 50/50 for at dette skulle gå bra. Begynte å blø kraftig i går kveld etter UL. Har hatt lav stigning i hcg også, så har selvfølgelig tenkt mye på at det kan gå galt, og det gjorde det desverre denne gangen. Har verdens snilleste samboer som støtter meg og fungerer som både sykepleier og psykolog, men det er jo tungt for han også. Godkos til dere alle snille omtenksomme jenter
EnJente_m_2Jenter Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Skulle bare mangle ! vi er her uansett vi også, så langt vi kan ! Er det ok om jeg spør deg om hcget ditt ? Om ikke så må du baaare se bort ifra at jeg spurte, jeg skjønner godt om du ikke føler for å prate om det akkurat nå eller overhodet. Lurer bare på hvor lav stigning du har hatt over hvor lang tid, du skjønner jeg har hatt lav hcg fra starten av selv, men den har steget bra, men jeg ligger under gjennomsnittet alikevel, det uroer meg veldig. Godkos direkte tilbake til deg !
Glitter Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2009 Det er i orden, jeg vet ikke hva hcg var på i går, men forrige uke var den på 2500, og uka før 1900. Uka før der igjen var den 1200. Jeg prøvde å være positiv så lenge det var stigning, men tydeligvis var det ikke nok. Krysser fingrene for deg jeg - det går helt sikkert bra skal du se Klem
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Uff så utrolig leit å høre. Har lurt på hvordan det går med deg... Du blir nok gravid igjen snart og da sitter det:-) Håper at det går fint med deg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå