v.n.2 Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 er det bare meg som har lagt på meg allerede?? det har lagt seg på lår og rumpe.
May-juli07+mai09 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 det høres normalt ut det... De sier 5kg på 20uker så da ligger du godt ann Lykke til videre!!
cec26 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er i uke 17, har lagt på meg 4 kg, syns det er helt greit jeg... dette er mitt 3 svnagerskap, og i begge de to andre så hadde jeg i uke 25 lagt på meg 10 kg og 13 kg.. så jeg er strålende fornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå