Gå til innhold

Sexmas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere andre som synes det er litt vanskelig å være den som dikterer sex?

Jeg vil jo gjerne bli gravid, og dermed er som kjent timingen viktig. Og jeg må jo fortelle min kjære når tiden er inne for å begynne å jobbe med saken. Så har vi prøvd forskjellige varianter, hver dag, annenhver dag. Har jo også blitt gravid, men mistet. Min kjære er jo slett ikke negativ, men dessverre har han dårligere helse enn meg, blir oftere tidlig trøtt. Jeg har ved et par anledninger blitt rett og slett forbannet og presset ham til å stille opp, noe han selvsagt har gjort, og det har blitt sånn passe vellykket, selvfølgelig..

Det er trist når det blir sånn, og jeg kjenner meg også så fremmed i denne rollen. Jeg har aldri vært noe særlig til å ta initiativ til sex, verken med min kjære eller tidligere partnere, men har aldri vært den som har nektet. Jeg synes dette er vanskelig, og kjenner meg på fremmed grunn, og heller ikke særlig attråverdig når jeg sitter der i senga og kjefter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan bli altfor mye mas veldig fort. For å stresse ned, og ikke kun overforkusere på å ha nå-skal-vi-ha-bli-gravid-sex hver gang det er EL, syntes jeg det er ekstremt viktig med naturlig, harmonisk sex i en stemning der man virkelig ønsker å ha sex. Arbeide seg opp i en god sirkel der man føler seg nettopp attråverdig og elsket. Lyst og glede, ikke et pliktløp.

Muligens lettere sagt, enn gjort...

Men det lar seg gjøre. Selv om det krever innsats og tid.

Skrevet

Det kan være slitsomt, spesielt om EL faller midt i en hektisk periode, eller hvor man er veldig sliten av andre grunner. Vi vil veldig gjerne få en til, og sambo vil det like mye som jeg, så jeg holder han hele tiden oppdatert på når det nærmer seg. Da vet han når det "må" skje, og da er det ikke noe problem med det å ta initiativ, for da skjer det egentlig fra begge sider med en gang når vi har lagt oss. :-)

Vi pleier også å legge oss tidligere, slik at det blir mer "tid" for kos, uten at man skal være for trøtt, eller føle at det blir for sent fordi man skal tidlig opp...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...