Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Min sier ingenting og tar ikke rundt meg. Blir helt stiv og kald. Han har veldig vanskelig for å snakke om ting og vise følelser, så det er nok forklaringen. Men er det normalt å oppføre seg sånn?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Sånn er min og..Men han bryr seg virkelig ikke. Noen ganger smiler eller ler han.. Føler meg skikkelig elsket ja..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Gråter bare i begravelser og da gjør han det også :-) Forresten, gråter innimellom når jeg ser noe trist på TV, og da ler vi begge to over hvor dum jeg er hehe...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Min kommer og holder rundt meg og trøster meg
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 ikke noe trøst å få, han sier bare slutt å sutre, eller noe lignende...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 hehe, det kommer vel ann på hva jeg gråter for det, er det en film eller bok eller noe ler han litt av meg, men er det noe ordentlig pleier han å trøste meg, hvis det ikke er for at vi har kranglet da, da er han stiv og kald ja..
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 en god klem og et bedende blikk. men jeg hater at noen ser meg grine. så jeg biter somregel tennene sammen eller sniker meg vekk..
blirjegsnartmamma Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Min blir helt fra seg og gjør alt jeg kan for at jeg skal slutte.. Holder rundt meg og trøster som best han kan.. Som regel er det ikke noe han kan gjøre med gråten min, men det hjelper litt at han er der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå