2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Er svangerskapet annerledes enn hvis man venter kun ett barn? I forhold til symptomer og sånn??
Gjest Siiw Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har hatt mye vondt i magen, helt fra begynnelsen. Særlig ved løft og magen kom fort. Så det forklarte en del da vi så to små på UL i uke 12. Hatt mindre kalme enn med førstemann, noe som kanskje er litt uvanlig Nå er jeg i uke 27, ser ut som jeg skulle født i går. Alt er veldig tungt, har også fått bekkenløsning og mye kynnere. Noe jeg ikke var spesielt plaget med da jeg gikk med førstemann. Mye tyngre dette, gleder meg veldig til at pappaen også kan bære på tullene våre
erteposen + 4 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Har akkurat møtt kommende og erfarne tvillingmødre, og med unntak av en sa alle at en hadde hatt sterkere svangerskapsplager enn med de andre barna. Ikke bare etter at en ble enorm, men fra starten av. Dette er mitt tredje svangerskap og jeg skyldte på at jeg kanskje fikk en jente. Mye kvalmere, og ikke minst ble det å løfte vanskeligere tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå