Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har startet på min første Pergo-kur. Startet på syklusdag 5 og er nå kommet til dag 31...Er så spent på om det har skjedd noe. Har jo uregelmessige sykluser, men i det siste har det stabilisert seg fint med rundt 28 dager. Vi har forsøkt siden August 07!

Noen som har erfaring med bruk av Pergo? Har menstruasjonen kommet presis?

Nå krysser jeg bare fingrer selv om jeg absolutt ikke kjenner graviditetssymptomer.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på det samme, kommet hjem fra færtilitetsklinikken nå.. skal prøve med pergo neste syklus. har også forsjøkt siden august 07.

lurer på om : hvor mange har klart det etter di begynte på kuren? og hvor mange kurer? og er det noen som har fått flerlinger(etter som det er en slags bivirkning)?

Skrevet

Hei!Jeg bruker Pergotime,to månder pergo-bruk og så pause en månde.Vi ble gravid i den månden jeg hadde pause,kjennte eggløsningen kjempe godt og da var det bare å prøve!Men jeg mistet i desember 08 så no er vi i full prøving igjen!!!!Har alltid hatt regelmessig mens,noe den fortsatt er.Eneste minus er at brystene mine blir så innmari øm og vond-ellers er jeg bare glad for at det ser ut til å virke for oss!Lykke til!!!!!!

Skrevet

Jeg sitter og venter i spenning etter min første dobbel-pergo-kur:D Venter mens om en uke ca. Kjente EL veeeeeldig godt.Kjørte på med sengekos annenhverdag fra mens var over.Jeg startet også med den første pilla 5 syklus dag.Dem eneste bivirkningene jeg har hatt er hetetokter.Men var veldig overlvebart.Er over nå.Også at jeg en stundt trodde jeg var overstimulert fordi jeg var så øm eggstokkene og i livmoren.Fikk ikke sove på magen om natta.Men gav det to/tre dager også var det over:) Nå kjenner jeg masse stikkninger i livmorområdet.Startet på venstre side kanskje tidlig etter EL også gikk det over på høyreside og når er det mer midt på:D Har ikke ømme bryster i det hele tatt,noe som jeg syndes er rart for det virker som alle har den bivirkningen etter en sånn kur.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg begynte på Pergo på fredag. Tok min 4 pille i morges, og til nå merker jeg absolutt ingen forskjell.

Når begynner man å merke noe?

Er det normalt at syklusen forskyves?

Jeg hadde akkurat fått på plass syklusene mine ved hjelp av akupunktur, men fikk Pergo av mannens lege siden han hadde dårlig sædkvalitet. Ville vel optimalisere forholdene hos meg..

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Lydia!

Jeg har vært prøver siden desember 07. Hadde en SA i februar 08 og etter det hatt veldig uregelmessige sykluser. Noen mnder blødde jeg 3-4 uker i strekk og andre mnder ikke i det hele tatt. Var hos gynekolog i september og fikk beskjed om at alt så veldig bra ut. Da fikk jeg også provera for å få mensen (det var da en sånn mnd at jeg ikke blødde i det hele tatt) og pergo. Jeg begynte på pergo,men syklusene forble uregelmessige.

De siste mndene nå har jeg hatt sykluser på rundt 28 dager. Gikk på pergo i januar og fikk mensen helt presist på dagen (etter mine beregninger) i februar. Mens jeg nå plutselig gikk i 39 dager før mensen kom. Virkelig kjempe frustrerende! Nå er jeg på dag 3 og skal begynne på dobbel pergo-kur i morgen. Har kjøpt inn godt med EL-tester og tenkte i tillegg å prøve å måle temp. for virkelig å finne EL.

Oppdaget plutselig nå at det er ei god stund siden du skrev dette.... Hvordan har det gått med deg?

Syns det er fint å snakke med andre som har prøvd ca. like lenge, så blir glad om jeg hører noe fra deg - eller selvfølgelig alle andre:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

La plutselig merke til at så mange har skrevet innlegg. Var bare tilfeldig at jeg la merke til det da det er en stund siden jeg skrev her sist :)

Her er jeg startet med min 3. pergokur og krysser fortsatt fingrene for at noe skal skje snart! Har tatt blodprøve og fått konstantert at jeg har eggløsning m/ pergo. Jeg kjenner ikke selv når jeg har eggløsning, og har heller ikke brukt eggløsningstester eller temperaturkurver... Tenkte å starte å måle tempen i morgen tidlig, da er jeg på dag 13.

Vi får holde hverandre oppdaterte! Og så ønsker jeg hele gjengen masse lykke til!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei hei!

En liten oppdatering fra meg :). Ble nok ingen spire denne gang heller...Fikk mensen i dag på dag 30 (pleier å være dag 32 på Pergo)...Nå prøver vi en måned til med Pergo, deretter hvis ingenting skjer så blir det ny time hos gynekologen. Sikkert scopi denne gangen!

Hvordan går det med dere?!

Lykkeønskninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...