Gå til innhold

Flere 2.gangs som hodet har festet seg på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter alt som er positive tegn jeg nå...hehe

Var på jordmor kontroll på torsdag. Hodet var festet, jeg var moden og hadde 2 cm åpning. Etter stripping fikk jeg ett vondt døgn med regelmessige maserier, men det gikk over.

men, nå har jeg da hengt meg opp i hodet som var festet.

Jeg regnet ikke med at hodet skulle festes før fødsel siden jeg er 2 gangs, så ble litt positivt overrasket.

Noen med erfaringer, eller samme situasjon?

13 dager igjen, så jeg har jo i grunn ikke lov å bli utålmodig selv om jeg gleder meg til å møte den lille... :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På kontroll i uke 34 var hodet festet. Er 2.gangs.:)

Har generelt hatt mye nedpress og kynnere dette svangerskapet, men den siste uken nå (35/36) har det økt i styrke.

Var inne på kontroll på sykehuset i går og da var jeg moden og hadde 2 cm åpning. Så vondtene gjør i hvertfall litt nytte for seg. Hun kunne også ta på hodet, og det var ingen vannpose foran - hva nå enn det måtte bety. (Noen som vet?)

Fikk rier noen timer etter hun rotet oppi der, 5 min mellom, men varte bare i 3 timer. Men, det murrer, stikker og kniper konstant nedi der.

Forrigemann fødte jeg 19 dager over termin. Da festet vel hodet seg i uke 36. Men da var det ikke antydning til modenhet og hadde lang og lukket livmorhals på overtidskontroll i uke 42. Ble strippet og fødte 3 dager etterpå:)

Så det lover jo bra for deg siden du er både moden og har åpning:):)

Skrevet

Oisann! Da kommer vell ikke du til å gå overtid denne gang! Er vell ikke mange ukene til dem regner med at du føder da?

Ingen vannpose foran...hm.. vet vi har flere vannposer, kanskje den som eventuelt har liggi foran hodet har gått? Jeg vet ikke.. bare tenker høyt;-)

Skrevet

De trodde fødsel var like rundt hjørnet, men jeg kommer garantert til å gå overtid denne gangen også. (hehe, må prøve å overbevise meg selv om det så jeg ikke skal vente meg i hel)

Jeg ble så glad for at jeg var åpen og moden at jeg glemte å spørre om det med vannposen. Typisk.

Men, fikk beskjed om å følge med på om trusen var våt og sånn så kanskje du har rett:)

Skrevet

samme som plutselig_gravid her...... hodet festet i uke 33, 2 gangs.. masse sterke kynnere og helt sinnsykt vondt nedpress..... føler hodet kommer ut av å til.... tør neste ikke gå på do å bommelibom engang.... heheheheh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...