Musemor med tre søte små Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg vil ha VÅR...... Og det fortsetter å lave ned......
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Det er NOK snø nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lurer på om det blir snøfritt før i aug jeg?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg og! Blir deppa av å se ut Dessuten snør vi snart inne
Gulosten™ Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Uff og isj og dobbeltæsj!! Nå er jeg gravid, og har absolutt null energi fra før av og når jeg må tråkke gjennom løssnø og måke den jævla bilen flere ganger om dagen blir jeg bare dobbeltutslitt :S Sukk.... Det MÅ da snart være nok????
prekæs Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Jeg trodde vi hadde fått nok nå jeg, men i dag har det snødd tett siden jeg sto opp før halv 7 i morges. I tillegg så måkes det ikke så detta blir bra:/ Satser på at solen og 3 varme i morgen fjerner noe. Det snør forresten ikke så tett lenger.
Mille** Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Send over litt snø nordover da, for her er det nesten ikke noe snø, bare is! Var meldt snø til i dag, men det har ikke kommet så mye som ett eneste fnugg! Kjipe greier altså....... :o/
Chiquita Bananas Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Jeg og - men jeg har skjønt at : I can't fight so I'll work with it ;o) Neste søndag så har jeg invitert 22 venner med familie og kjæreste til en akedag - får utnytte snøen litt da. Typisk at snøen forsvinner til neste uke !! ikke at jeg blir lei meg for det, men jeg gleder meg til akedagen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Jeg vil ha snø og vinter i 2 mnd til, sånn at jeg får gått masse på ski. Gleder meg til uka som kommer, da skal jeg ha ungen i barnehagen, har fri fra jobb og digge meg selv i skiløypa!
Pengetreet Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Sender mer enn gjerne en god halvmeter nordover, Her må det måkes av taket snart, begynner seriøst å lure på om taket tåler så store mengder Men huseieren har ikke gjort mine til å måke og heller ikke naboene, så da tåler det vel ennå litt mer Kom mai du skjønne milde trallala....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå