Gå til innhold

Den sangen var jo fin da!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Thomas Brøndbo, eller noe... Må si det er noe i det, når de sier det er urettferdig at enkelte av sangene spilles for mye på forhånd. For denne var mye bedre enn både Tone og Alexander. Men jeg hadde aldri lagt merke til den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, fin den egentlig.

GP er helt utrolig urettferdig i år... Går ikke an..

 

Skrevet

en vinner ikke GP med traust "dde" musikk gitt... høhø!

 

send de 4 jentene. da er det noe å se på pluss at det sikkert fenger østeuropa!

Skrevet

Satt akkurat å sa til mannen her at den var fæl, skikkelig tragisk! Tror han der som synger og spiller fiolin (?) har størst sjans når det gjelder å vinne den internasjonale finalen.

Skrevet

Tone sang ikke bra i det hele tatt.

 

Alexander Rybak eller Publiners bør vinne ;)

Skrevet

publiners kunne jo likesågodt stålet vamp-navnet også! blåkopi jo!

Skrevet

VG og favoriserer jo Tone, nå er hu på forsida på VG nett igjen fordi hun har gått videre...Sier ikkeno om de 3 andre som er videre...merkelig hvor mye et pent utseende har å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...