Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Thomas Brøndbo, eller noe... Må si det er noe i det, når de sier det er urettferdig at enkelte av sangene spilles for mye på forhånd. For denne var mye bedre enn både Tone og Alexander. Men jeg hadde aldri lagt merke til den.
tiamor Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 ja, fin den egentlig. GP er helt utrolig urettferdig i år... Går ikke an..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 en vinner ikke GP med traust "dde" musikk gitt... høhø! send de 4 jentene. da er det noe å se på pluss at det sikkert fenger østeuropa!
Mille** Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Satt akkurat å sa til mannen her at den var fæl, skikkelig tragisk! Tror han der som synger og spiller fiolin (?) har størst sjans når det gjelder å vinne den internasjonale finalen.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Tone sang ikke bra i det hele tatt. Alexander Rybak eller Publiners bør vinne
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 publiners kunne jo likesågodt stålet vamp-navnet også! blåkopi jo!
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 VG og favoriserer jo Tone, nå er hu på forsida på VG nett igjen fordi hun har gått videre...Sier ikkeno om de 3 andre som er videre...merkelig hvor mye et pent utseende har å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå