Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag, men "ingen" bryr seg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, det er mange som har gratulert med dagen, både in real og på facebook..

MEN, jeg har jobbet i heeeeele dag, fra 9.30-18.30... Fikk et lite gratulerer med dagen fra gubben før jeg reiste på jobb. Og fra eldstejenta, men ingen gaver (fikk påskeeggsjokolade i lilla eske fra ungene som jeg delte med dem).

Gubben glemte å hente ei jente som skulle sitte på med dem til en bursdag, og mora ringte meg helt fortvila... så fikk nå gubben til å hente henne, så hun kom seg i bursdag 3 kvarter for seint:-((( Stakkars jente..

Kommer hjem fra jobb, og hva kommer jeg hjem til?Joda, kommer hjem til ett BOMBA hus som tydelig bærer preg av at to barn har fått fritt spillerom her i hele dag.

Sier ikke stort, men spør hva vi skal spise... Nei, dem hadde nå spist taco dem så dem var nå ikke sultne....( Han har broren sin på besøk i helga.) Dem regna med jeg hadde spist på jobb... HALLO! Jeg spiste brødskiver i 13 tiden, og dessuten har jeg bursdag... Snufs.... hadde ihvertfall håpet på mat da jeg kom hjem da om ikke noe annet.

Fy faen for en rævvvvvva bursdag, nå sitter jeg og trøster meg med mc donaldsmat, reiste ut og kjøpte meg det jeg....

Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, antagelig bare blåse ut litt:-(((

Tror jeg skal gå og legge meg jeg... snart ihvertfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffa! Her kommer iallefall en *bursdagsklem* din vei!!!

Mannfolk ass.....

Skrevet

Du får det ikke bedre enn det du gjør d til selv, pleier jeg og tenke når jeg føler andre ikke tenker på meg ;)

Ikke like lett alltid, men tro meg.. finn ut hva du har lyst til, og gjør d ;)

Fortell mannen din at du vil det, så blir han sikkert med ;)

Gratulerer med dagen !! :)

Skrevet

uff *trøsteklem*

Du får kose deg masse med mcD maten din så tar du å ringer en venninne å reiser ut en tur for å kose deg sammen med hun!!

Skrevet

Gratulerer med dagen fra meg med bursdagsklem :o)

Så kjip feiring du fikk da - du får drite i mannen dins dag og så får han se hvordan det føles ut når ingen gjør litt ekstra på dagen sin... ;op

Skrevet

Grattis med dagen!!!

Det der har skjedd her i huset også...

Ble lei meg, men sa til gubben at var det slik fødselsdagene skulle feires så greit!!!

Sa at jeg ble meget fornærmet...

Ble bett ut på middag påfølgende helg og han har aldri "glemt" den siden!

Skrevet

Hei du...tro meg at jeg kjenner igjen den følelsen. I går fylte jeg 30år, gubben sa et lite gratulerer med dagen før han dro på jobb, da han kom hjem kom han med en fleip om jeg ville være med opp på soverommet å få "gaven" min....jeg ble sur og gikk.

PÅ kvelden spurte han om vi skulle bytte sofa, jeg satt godt og hadde vondt i ryggen hvis jeg måtte sitte vridd og sa: helst ikke, jeg verker i nakken og ryggen, da føyk han opp og la seg.

Ikke en blomst, sur og ufordraglig var han...KOOOOOSELIG 30års dag ja!

Men, i dag lagde han kake og kjøpte blomster til meg, hadde skikkelig dårlig samvittighet tydeligvis...og så hadde vi familieselskap.

Gratulerer med dagen fra meg...og du...det er lov til å si fra at man er skuffet og lei seg!! LITT oppmerksomhet bør man forvente på dagen sin synes jeg....føler seg jo lite verdsatt hvis ikke.

Bursdagsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...