Elin snart mamma til 3 Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Har babybjörn hardbaggen men synes det er litt dårlig plass i den gitt. Har en tass som både gulper og tisser seg ut så da safer jeg å har med 3 skift(han er litt over 3 uker så det tar ikke akkurat størst plass) i tillegg til bleier, stellematte, liten flaske i tilfelle det ikke er nok med puppen og malt etc.Da er den stappfull å jeg sliter litt med å lukke den igjen. Vurderer nå å skaffe meg en som jeg får mer ting i, men aner ikke hvilken! Er det en du vil anbefale?? skriv type og hvorfor!!
Synnøve_Solbakken Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Gaia & Ko sine er store og romslige, og ganske tøffe
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg var veldig fornøyd med reisebagen sin, men den er litt stor og klumpete, så nå bruker jeg den lille som følger med vogna i stedet. Ellers vet jeg en på barselgruppa er veldig fornøyd med sin men jeg vet ikke hvilket merke det er. Helene :-) vet det helt sikkert!
mayaya Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Petunia Pickle Bottom - pene, romslige og funksjonelle.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2009 helene, helene ,helene Kom med tips da Likte den første sitt utseende da , men likte ikke prisen. Får finne en på finn hvis det blir den tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå