Gå til innhold

Klesvask..=)

prins07 og spire i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke er dere mest fornøyd med når det gjelder vaske og skyllemidler?? Hva vasker renest, er best mot huden, og lukter friskest/gjør tøyet mykest..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI bruker neutral og er velidg fornøyd med valget. Lukter bare rent tøy, ikke noe annet:)

Skrevet

Var så fornøyd med det som de solgte på Lidl, jeg. Men det er jo ikke mulig å få tak i lenger :(

Så nå sverger jeg til neutral. Det eneste jeg virkelig ikke vil bruke, er coop sitt. Føler at klær lukter svett etter vask da.

Skrevet

Bruker også neutral.

Skrevet

Bruker neutral eller blenda sensitive her vi..=) det er nesten skummelt hvor sterkt noe vaskemiddel lukter syns jeg.. man skal jo ha det rett på kroppen!

Skrevet

blenda sensitive til farget og hvitt. milo uten parfyme til ull. Skyllemiddel bruker jeg ikke. Kvalmende lukt på de fleste.

Skrevet

jeg bruker softlan skyllemiddel jeg.. den gule med vanilje lukter himmelsk! bruker omo color som vaskemiddel;) har neutral også.. men bruker ikke det så ofte.. ungene reagerer heller ikke på det.

milo til ull tøy da;)

Skrevet

Blenda sensitive og milo til ull. Bruker comfort parfymefri til vanlig tøy og en eller annen blå tøymykner til sengetøy (er så digg å legge seg ned i sengetøy som lukter friskt og rent). Ingen her reagerer på vaskemidler.

Skrevet

jeg bruker både blenda sensitiv og omo jeg:-)

ungene reagerer ikke på det. har i hus det som er på tilbud av de.

er fornøyd med skona sitt tøymykner. billig og lukter godt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...