prins07 og spire i magen <3 Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hvilket merke er dere mest fornøyd med når det gjelder vaske og skyllemidler?? Hva vasker renest, er best mot huden, og lukter friskest/gjør tøyet mykest..=)
erteposen + 4 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 VI bruker neutral og er velidg fornøyd med valget. Lukter bare rent tøy, ikke noe annet:)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Var så fornøyd med det som de solgte på Lidl, jeg. Men det er jo ikke mulig å få tak i lenger Så nå sverger jeg til neutral. Det eneste jeg virkelig ikke vil bruke, er coop sitt. Føler at klær lukter svett etter vask da.
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2009 Bruker neutral eller blenda sensitive her vi..=) det er nesten skummelt hvor sterkt noe vaskemiddel lukter syns jeg.. man skal jo ha det rett på kroppen!
prekæs Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 blenda sensitive til farget og hvitt. milo uten parfyme til ull. Skyllemiddel bruker jeg ikke. Kvalmende lukt på de fleste.
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 jeg bruker softlan skyllemiddel jeg.. den gule med vanilje lukter himmelsk! bruker omo color som vaskemiddel;) har neutral også.. men bruker ikke det så ofte.. ungene reagerer heller ikke på det. milo til ull tøy da;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Blenda sensitive og milo til ull. Bruker comfort parfymefri til vanlig tøy og en eller annen blå tøymykner til sengetøy (er så digg å legge seg ned i sengetøy som lukter friskt og rent). Ingen her reagerer på vaskemidler.
PAVEEL Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 jeg bruker både blenda sensitiv og omo jeg:-) ungene reagerer ikke på det. har i hus det som er på tilbud av de. er fornøyd med skona sitt tøymykner. billig og lukter godt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå