oneLone Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg hadde El tirs, ons, tors og i går.. (i følge billigtest i går morges kl 10, men ikke kl 2) MEN jeg har menssmerter nå (!?)
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg begynte å få skikkelige smerter i magen et par dager etter EL. Og det har vart nesten en uke, men nå har det gått over til ¨tretthet... Så vi får håpe at det er et godt tegn:-)))
oneLone Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 La meg få høre hva det blir til Når hadde du EL?
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 hadde EL 9, 10, og 11, og vi prøvde intenst for å si det slik Og nå sitter jeg her med alle mulige tegn, enda en pos. EL-test (selv så lenge etter), og har IKM imorgen :-) så jeg er ganske sikker på at det klaffet, men tester ikke med G-test før til helga når samboern er kommet hjem igjen :-))
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Hvis EL-testen ikke var positiv lenger igår, så slapp egget enten igår eller i dag. Egget slippes innen 24 timer mener jeg å huske, testen blir negativ like før/når egget slippes. Så grunnen til at du har menssmerter er fordi du har EL antageligvis:)
oneLone Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2009 Men jeg hadde el tirs, ons, tors og fre denne uken jo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå