Gå til innhold

bare vennene mine ser bildene på facebook?? halloooo??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ALLE kan se bildene vist noen kommenetere de!!

jeg kommer inn på bildene til ei som har blokkert meg!! (gal dame som er sykt sjalu på meg)

så ikke legg inn så idiotiske svar som "at det er bare vennene mine som ser de"

*oppgitt*

men for all del, det er ikke det værste man gjør bare de ikke er nakne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvilken "privacy" man har satt bildene på?

Skrevet

herregud da.. det går ann å blokkere det også da!! slik at når andre kommenterer så går det ikke ann å bla seg videre eller så legger det seg ikke på den som har blokkert sin side;)

Skrevet

Selv om du kommer inn på hennes bilder så betyr ikke det at andre kommer inn på dine bilder. Når du har valgt at kun venner får se dine bilder, så får kun vennene dine se bildene dine.

Hun gale dama som du kan se bildene til har vel ikke den innstillingen på da.

Skrevet

Hvordan kan du blokkere det mener du?

Skrevet

Det er ikke sånn det fungerer her hvertfall. Har testet det ut med flere, og hvis en av mine venner kommenterer et bilde og poster sine bildekommentarer i newsfeeden, da kan jeg se alle bildene i det aktuelle albumet uansett hvilke privacy settings eier av albumet har valgt.

Skrevet

Det er ulike privacy settinger... hvis du kan se bildene til en eller annen fordi vennene dine har kommentert så er det fordi vedkommende har satt innstillingen slik at venner av venner også skal kunne se dem. Jeg får ikke opp på min frontside dersom sambo har kommentert en kompis sitt bilde(som jeg ikke er venn med). Så det er nok ikke så idiotisk som du skal ha det til nei...

Nettvett er greit å bruke, noen bilder av barna sømmelig kledd synes jeg ikke er farlig. Jeg ble tipset av en kompis om at jeg befant meg på en nyhetsartikkel om kombinert silikon og ferietur ... Det var et bilde tatt av meg på stranden i bikini(ikke har jeg silikon, selv om det så slik ut der, jeg var heller ikke i syden, jeg var på stranda i Norge). De hadde kuttet bildet ved kjeven min, slik at ansiktet mitt ikke viste... Så poenget er at skal man være redd for slike ting, så må man låse seg inne... tenk på alle overvåkingskameraer som er overalt, eller når barna dine er på stranden. Hva vet du om at ingen tar bilde av dem og poster dem på en side med pedofilt innholdt. Dette var litt satt på spissen og jeg ser at HI ikek synes at det er det verste man gjør. Ellers er jeg helt enig i at man poster ikke bilder av barna sine dersom de er nakne. Akkurat som jeg heller ikke poster bilder av venner som drikker o.l.

Skrevet

Ang bildene , så kan man velge om bare venner kan se dem, eller også venners venner..

Skrevet

Nå ble jeg litt nysgjerrig og usikker selv....kan noen søke meg opp å fortelle meg om dere kommer inn på profilen min?

Annette Flemmen

Skrevet

Du har ikke åpen profil, så jeg kommer ikke inn på deg.

Søt baby, da.

Skrevet

Så bra!!

hehe...tusen takk.

Skrevet

profilen din er sperret..

men har vi felles venner å de legger inn en kommentar på bildene/et ditt kan jeg gå inn å se alle bildene dine..

Skrevet

Man må bare gå ut fra at alle kan se bildene. Det er ikke vanskelig å hacke seg inn på en profil. Facebook har bildene og kan se de, og lese alle meldingene dine, og kan jo egentlig bruke det til hva de vil uten at man har peiling om det... Man må bruke med enn sunn fornuft på nettet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...