lillemor og meg:) Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hei:) Jeg er førstegangsgravid og selvfølgelig kjempespent på alt som har med graviditeten å gjøre:) Ennå er alt litt uvirkelig og vi ønsker derfor en tidlig ul for å få se fosteret og at hjertet slår. Når kan vi tidligst se dette? Jeg er 5+5 idag.... Lønner det seg å vente til jeg er i min 8`ende uke? eller bør jeg ha 8 fullgåtte uker bak meg? eller mer?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Da vil jeg anbefale deg å vente til uke 12 om du klarer det! Da er alle organer ferdig utviklet og på en UL kan man se om alt ser ut som det skal. Også ser det litt mere ut som en baby da:)
Bare blåbær Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Er ul i uke 12 innvendig eller utvendig? Jeg har litt lyst til å ta ul i uke 12, men ikke så lyst til innvendig da...
Idun<3tosmå<3 Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Jeg tok midt i uke 11 sist, utvendig UL. Tror det kommer mye an på hvor mye ekstra man har, hvor nytt ULapparattet er, og hva årsaken til UL er. Men de fleste private har rimelig nye apparater. OG om det ikke er noen medisinsk grunn for Ultralyden er det ingen grunn til å ta den innvendig. Men har hørt om de som tar innvendig som er lengre på vei og...
Moset Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Grattis till det nya tillskottet! Jag är 9 uker imorgen og gjorde vaginalt UL uke 7 för att få veta hur långt jeg var kommen. Det var såå tufft att se den lilla bubblan i magen, men det ver just det, en bubbla och ett litet litet hjärta som slog! Som sagt, man såg inte så mycket men självklart var det mys Lycka till!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå