WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 I dag tidlig da vi skulle ta av bleia etter natten ville hun ikke ha på noen ny...neivel, da tar vi truse da..tenkte jeg. Og så for meg div. uhell og bare surr i hele dag. Hun har overrasket STORT! Vi har hatt potta tilgjengelig i både stua og på rommet hennes. Halvparten av tisserundene har hun klart seg helt selv, noen ganger ikke sagt noe før hun er ferdig "Mammaaaaa - jeg tissa!", de andre gangene har hun sagt ifra at hun må tisse, vi har gått på potta, og tisset! Til og med bæsjet en gang! *stolt* Vi har blitt enige om at vi har bleie om natta og når vi er ute (er så traurig å drive med totalt bleiekutt på denne årstida...venter med å kutte ut alle bleiene til vår/sommern kommer). ...og nye Hello Kitty truser gjorde ikke dagens store oppgave noe mindre stas ;o) Nei og nei så fint det har gått!
ApriIbaby Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 flott ros henne opp i skyene og ikke gjør noe som helst nummer av det når det går galt. Synes dere skla prøve ute også jeg når hun har kontroll inne. THun kommer til å bli så stolt, så kan dere heller ta bare korte turer ut på lekeplassen. Gikk fint med vår gutt. Han hadde ingen uhell. Slutet på samme måte. Kule truser er tingen.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2009 Hun hadde 3 uhell i løpet av dagen, og da vi var ute og kjøpte kitty-trusene tok vi bleie på (måtte kjøre et stykke i bil). Den var ganske våt når vi kom inn, så jeg venter litt med å ikke ta den på når vi går ut. Men som du sier - når hun har kontroll inne kan vi jo fjerne den når vi går ut også ) Om det er til uka eller til sommeren spiller liten rolle. hehe..jeg har jubla vilt når hun har tissa (og det har jo blitt noen pottebesøk i løpet av dagen....lite og ofte er tingen her...) og de gangene hun oppdaget at hun hadde tisset på seg tørket vi bare fort opp og fant en ny truser )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå