blond Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Det snør voldsomt og jeg liker det så godt, synes det er spennende når brøytebilen kommer, akkurat som ungene. Man blir vel aldri for gammel til det?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Håper aldri man blir for gamle til å ha det gøy. Og syntes synd på de barna der de voksne aldri leker og har det gøy på slike måter sammen med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå