Gå til innhold

Hva ville du gjort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av 2 måneder så mottar jeg 235 000 kr...rett inn på konto. Dette er gave fra mine besteforeldre. Neste år på samme tid mottar jeg det samme.... Nå lurer jeg veldig på hvordan jeg skal bruke pengene.....

Vi bor i eid leilighet men har 1.1 millioner i lån på den. Den har ikke så veldig god standar..og har ikke vært pusset opp siden vi flyttet inn.... Vi har også ca 300 000 i studielån tilsammen...... Men jeg lurer på om jeg skal....

i år : pusse opp bad , toalett, vaskerom, gang og yttergang, og kjøpe spisestuebord, salongbord, ny sofa og spandere langweekend på meg selv, min mor og min tante...

Neste år: pusse opp stue / kjøkken / gjesterom....

Eller ville dere betalt ned på lån....?? vurderer å kjøpe enebolig...men dårlig boligmarked gjør jo at vi får veldig dårlig pris her vi bor...dersom vi bruker penger nå til å pusse opp...vil vi jo få BEDRE pris her når evt det blir oppgangstider igjen...dessuten er vi ikke sikre på om vi vil flytte..men skulle gjerne hatt et soverom til....sukk.... vanskelig dette......

Gode ideer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke betalt ned på lånet, det er jo ikke så stort. Ville gått for oppussing ja :-)

Skrevet

Betalt ned lån, og heller pusset opp litt selv slik leiligheten kan selges. Vet ikke hvor mye en igrunnen får igjen for oppussing.

Skrevet

men hvis jeg ikke vil selge....så sitter jeg liksom igjen med "ingenting".........hvis jeg betaler inn på lånet liksom...eller??

Skrevet

Vi pusset opp for 250 000, og taksten på huset økte med 800 000, så jeg ville definnitivt gått for oppussing! Vi fikk bedre rentebetingelser på huslånet, og betaler derfor mindre i måneden. :-)

Skrevet

seriøst?? såpass?? jaaaaaaaaa...DET vil jeg!! hvor mye oppussing fikk dere for 250 000 kr?? jeg kan INGENTING om sånt...men har skjønt at bad er dyre å pusse opp....

Skrevet

Kjøkken, fra Ikea, nye vegger i stua og kjøkkenet, fjernet en vegg, malt to soverom. Og eikeparkett i stue, kjøkken, gang og de to soverommene. Og nye hvitevarer. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...