Gå til innhold

Denne barnevakten er vel litt dum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer iallefall ikke til å bruke henne igjen.

Første gang barnet mitt falt ned trappa, tilgav jeg henne og tenkte det var et hendelig uhell. Det kan skje med alle. Men hun fulgte tydeligvis ikke godt nok med. Ungen var da 10 mnd, og barnevakten var i et annet rom. Hun skyldte på at hun hadde bedt lillebroren se etter ungen. Men han mente at det hadde ikke han hørt. Så da synes jeg hun skal ta ansvaret for det.

Nå er ungen 14 mnd. Og denne barnevakten synes jeg virker litt overambisiøs. Hun forventer at ungen skal ha så stor glede av å bake boller. Noe som ikke var tilfelle. Ungen gikk på selvstyr mens barnevakten trillet boller i et annet rom. Men hun vil bare at ungen skal huske med glede på tiden de har sammen. Men jeg kan ikke si at jeg ser hva som gledet barnet mitt der hun lekte for seg selv i stua, mens barnevakten var på kjøkkenet. Jeg foreslo at hun heller lekte litt på gulvet med ungen, men det var ikke godt nok. For hun ville være en barnevakt som gir gode opplevelser, ikke bare kjedelige hverdager.

Hun var ikke så glad da jeg sa at hun skulle få slippe å passe barnet mitt igjen når hun ikke ville følge mine ønsker, så hun kalte meg ei drittkjerring. Tror jeg gjorde det riktige, jeg...

Hvilke krav har dere til en barnevakt? Ville dere reagert like sterkt som meg på disse tingene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har krav til barnevaktene.

1: passe på barnets sikkerhet og helse mens jeg er borte.

2: gi barnet mat, kjærlighet og kos

3: Lek gjerne med barna finn på gøy..kan skjemme bort barna litt mer enn vanlig, slik at de får en fin opplevelse...

4: legg barna innenfor normale tider...så sant det ikke er nyttår!

Ja du bør sette krav, og sikkerhet er jo absolut det viktigtigste!!!

Skrevet

Hvis hun kalte deg drittkjerring tror jeg du har svar nok om hun er egnet for å passe barna dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...