Gå til innhold

Hva tenker du om en som har silikon i brystene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta det selv.. Men jeg merker jeg har litt fordommer mot det. Vil på en måte ikke bli sett på som en silicon-babe heller...

Er litt redd for folks reaksjon rett og slett.

Har ikke bittesmå bryster fra før, 80 b. Formen på de er fin. Skulle ikke tatt mye, kun gå opp en størrelse.

Er nok kun "jåleri" som får meg til å vurdere det. Har alltid ønsket meg litt større pupper og tenker veldig mye på dette..

Syns du jeg er helt på jordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, kommer helt an på. Har jo vokst opp i et land fullt av s-tits. Må vel tilstå at jeg tenker det er jenter som har et dårlig selvbilde. Kommer jo også an på hvor mye en legger inn. Hadde heller aldri vurdert det før jeg var ferdig med barn.

Skrevet

Jeg ville kun tatt det dersom jeg ikke greide å slå meg til ro med de brystene jeg hadde. Selvtilliten min skulle vært skikkelig langt nede, og puppene flate og fæle.

Nå har jeg kun født ett barn, puppene ble ikke akkurat finere av det men hadde ikke lagt meg under kniven kun for å være forfengelig.

Vis puppene mine blir så fæle at jeg ikke greier å vise meg naken for kjæresten så vil jeg nok vurdere et inngrep. Men det er etter jeg er ferdig med å få alle barna jeg skal ha. Dessuten må jeg tenkte nøye gjennom det for det er jo alltid en risiko med å gjennomgå et kirugisk inngrep.

Jeg har flere venninner på min alder som allerede har tatt silikon. I mine øyne syns jeg ikke at det var nødvendig, men de var ikke fornøyd med det de hadde fra før, så da legger jeg meg ikke oppi det. Ser ikke ned på de av den grunn. Syns de fortsatt er flotte jenter, men som i mine øyne var flotte fra før.

I forhold til de opplysningene du gir i innlegget ditt ser jeg ikke noe grunn til at du har behov for silikon. Du sier jo selv at det er kun jåleri for deg.

Jeg har også alltid ønsket meg litt større pupper, men som sagt, dette vurderer jeg ikke før puppene henger eller krymper så mye at jeg ikke greier å se meg selv i speilet uten å gråte.

Skrevet

Ikke så mye. Likevel. Dessverre blir de fleste som har gjort det omtalt som "henne som har silikon i brystene". 80 b. høres nok ut:)

Skrevet

Tenker svært lite på det, kjenner flere som har det. Og har vel aldri brydd meg om det i det hele tatt.

Skrevet

Hva jeg tenker om folk med silikon...

Det kommer litt an på. Jenter som har "silikon-ballonger" tenker jeg bimbo, men de som holder størrelsen noenlunde "normal" tenker jeg ikke noe spesielt om.

Skrevet

Tror ikke jeg vil si det til noen hvis jeg tar. Er ferdig med barn, har 3. Kommer ikke til å gå med utrigninger og små bikinier av den grunn. Er ikke sånn. Gjør det fordi jeg alltid har ønsket meg større pupper. Aner ikke hva samboeren min sier om det. Har ikke tatt det opp med han. Kanskje har nekter og syns jeg er helt idiot?

Skrevet

HVis man lager "silikonpupper" da synes jeg det er tåpelig og virker litt billig. Med "silikonpupper" mener jeg at de er for store til å gli inn med resten av kroppen.

Dersom man har lite fra før og lager normale puueper synes jeg det er helt ok og skjønner det godt.

Altså å fixe seg normal er greit, å fixe seg unormal er ikke greit

Skrevet

Tenker ikke så mye egentlig:)

det er en vurdering hver enkelt må gjøre selv og jeg dømmer ingen for det.

Ikke om de vil ta fettsugning, mageplastikk, osv osv:)

Skrevet

Jeg har ingen generelle tanker om det, det kommer an på personen.

Har en bekjent som hadde en c-d cup og fikk gigantiske innlegg. Det ser bare dumt ut, og er fullstendig unødvendig (mener jeg.)

Min søster f.eks., er veldig tynn og har ikke pupper omtrent (fyller ikke en A-cup.) Dette er noe som sliter veldig på henne, og hun ønsker å ta silikon til en stor B/liten C. Det har jeg 100 % forståelse for.

Selv bruker jeg 65F og har pupper som henger under knærne:-P Jeg har lyst å ta brystløft og fjerne det overflødige. Hvis kirurgen mener det vil blitt best resultat med et lite innlegg i tillegg, hadde det vært greit for meg, men jeg ville helst unngått det.

Skrevet

he he. Det er forskjell på folk. Har vokst opp til c etter siste sv.skap og ønsker meg b tilbake:)

Skrevet

Jeg tenker ikke noe spesielt om en person har silikon, verken positivt eller negativt... Hennes valg:) Synes det viktigste er at man er fornøyd selv jeg, med eller uten silikon :D

Skrevet

Jeg tenker ikke så mye om det egentlig. Har nå også en i omgangskretsen som har silikon "ufrivillig" (måtte fjerne egne pga altfor stor kreftfare) og da er det jo helt andre grunner for å ha det enn bare "blond&wannabedeilig". Noe som vel forsåvidt egentlig ikke er fellesnevnern for silikonjenter heller lenger, iflg undersøkelser. Jeg hadde sikkert ikke lagt merke til det engang, hehe :o)

Skrevet

Tja som mange sier over her, kikker nok litt skrått på de som det lyser "silikonpupper" lang vei av. Og jeg har innlegg selv, noe som bare de nærmeste vet om, og nå endel her på dib. Jeg har uttfylling av såkalte vrengte bukselommer. Kjenner ikke innleggene selv og det skal veldig mye til for å gjette at jeg har silikon. Planen i fremtiden er nok å ta ut innleggene å ta brystløft/reduksjon, for de henger like herlig nå to år etter, selv om de er mer fyldige da. Kirurgen anbefalte meg å prøve å fylle ut først, siden det er et mindre inngrep, så og si uten arr. Men vi får se hva det blir når amming og alt er ferdig + gått ned de 10 siste gravidkg...

Er jo redd for at jeg er en av dem som aldri blir helt fornøyd.

Men til syvende og sist får folk gjøre som de vil, om dette er viktig for deg, så dømmer ikke jeg. Er din kropp og ditt valg, gjør det du føler for. :)

Skrevet

jeg holder på å spare jeg:-)

etter 3 barn så er ikke puppene mine noe fine lengere, henger og slenger rett og slett.....

er en 75c nå, men er jo ikke noe fyll i de. før jeg begynte med ungene var jeg en 75 a/b.

så til neste sommer håper jeg at jeg har fått spart opp det jeg trenger:-)

og jeg gleder meg myyyyyye!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...