Gå til innhold

Flere med regelmessige kynnere mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36 og har de siste to dagene har veldig mye og sterke kynnere. I dag har de kommet hver gang jeg har reist meg opp, løftet noe o.l. og de siste timene har de kommet med ca 3-5 min mellomrom. De er ikke vonde, men ganske ubehagelige....kjenner de godt for å si det sånn. Gikk 13 dager over tiden sist, så håper å føde litt før denne gangen. Håper dette er et tegn på at ting begynner å modnes og bli klart. Men et par uker til kan han godt vente :)Flere som har/har hatt det sånn? Og hvor gikk dere med disse sterke kynnerne før fødselen startet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mye kynnere nå...Er i uke 34+1 og har hatt ekstremt mye kynnere de siste to dagene...Men merker at det å ligge på sofaen gjør dem bedre...Så man bør nok lytte godt til kroppen og ta det med ro. Jeg har hatt litt mensensmerter i tillegg, så har virkelig vært redd for at gutten kommer tidligere...

Kynnere er vel veldig vanlig mot slutten. men kombinert med menssmurringer så skal man vel følge godt med, mener jeg å ha hørt...

Skrevet

Ja, jeg har ikke mensmurringer, så jeg tror absolutt ikke det er fødsel på gang. Men håper de gjør litt nytte for seg og at jeg kanskje slipper å gå på overtid... de kommer medalt fra 1 til 4 min mellomrom nå, uansett om jeg ligger, går eller sitter. Gubben ber meg gå å pakke bagen, hehe. Men jeg har født før, så jeg vet at det skal litt mer til før jeg kan si at noe er i gang.

Skrevet

Jeg har masse kynnere hele tida, kan ikke bevege meg før magen strammer til. Noen ganger er det direkte vondt, bare babyen beveger på seg så får jeg en kynner og det er vel de kynnerne som er de vondeste også.

Egentlig trenger jeg ikke å bevege meg heller før de kommer, men regelmessige har de vel ikke vært tror jeg?

Skrevet

Har det omtrent som deg, venter barn nr. 3. Jeg venter nr 2 jeg da, og husker jeg hadde det litt sånn sist også.... men ikke så tidlig. Går inn i uke 37 tirsdag, så forbereder meg på noen uker med slitsomme kynnere. Har sovet sånn passe godt i natt, men nå er det ganske regelmessige igjen... kommer ca hvert 3 min, og oftere hvis jeg holder på med noe. Håper de gjør litt nytte for seg i alle fall - både mine og dine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...