Gå til innhold

graviditet, hvor raskt etter fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor raskt man kan bli gravid etter en fødsel??? satt å tenkte på det her om dagen, og finner ikke noe klart svar :-)

noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fort du får eggløsning igjen kan du bli gravid. Den kan komme allerede et par uker etter fødselen eller ikke før det er gått et par år.

Skrevet

En venn og dama har ti mnd mellom sine to små:)

Skrevet

kroppen klarer vel ikke å bli gravid et par uker etter en fødsel? tenker på at kroppen ikke ville taklet det om det hadde skjedd.

virker bare for mye syns jeg.. kroppen er jo temmelig gåen etter 9 mnd pluss en fødsel.

Skrevet

Mamma er barselsykepleier i USA og har en god vennine på jobb (også barselsykepleier) som har 9,5 mnd mellom barna sine, og den andre er IKKE født for tidlig! Uvanlig, men det kan skje at en blir gravid et par uker etter fødsel.

Men som en annen sa, det er når man får eggløsning at en kan bli gravid, og hvem vet når det skjer! To av damene i min barselgruppe har tette barn (en med 11,5 mnd og en med 17 mnd). Hun med 17 mnd mellom fant ikke ut hun var gravid før hun var 4 mnd på vei. Med min eldste datter, fikk jeg ikke mensen tilbake før hun var 8,5 mnd, så hadde eggløsning først 8 mnd etter fødsel.

Skrevet

Så en gang to brødre som det var 8 mnd mellom...

Skrevet

Jeg har 11 mnd mellom 2 av mine og miset en i mellom. Hadde ikke fått mensen etter fødselen så jeg aner ikke når jeg blei gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...