Ksenia & Anjem Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hvor har det blitt av babyen min? Han er 13 mnd allerede!! Tiden flyr så altfor fort.. *sukk* Håper virkelig samboer går med på en liten tass til om noen år )
meg & to små vampyrer Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Du får overtale samboeren da vet du:)
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg skjønner ikke at noen orker mer enn to barn jeg. Syns det er travelt med en, så er spent på hvordan det blir når nummer to kommer. Men babyer er jo herlige da. Spes. de første ukenene når de sover mye:)
erteposen + 4 Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 He, he...vi skulle ha nr 3 men venter nå også nr4. Ikke fortell det til samboeren din om du skal overtale han:)
Ksenia & Anjem Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2009 Ja det er stressende nok nå, med to barn..meeeen tanken på å ikke oppleve enda en liten, er veldig trist..Vi er begge enige om at vi ikke orker flere nå..men håper på at han ombestemmer seg om noen år
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Jeg synes vi har det bedre nå som vi har to barn, enn da vi hadde en! Vi vil ha en til (eller to, hehe) om et par år:) Tror det er greit å få barna sånn passelig tett mens vi er i modusen liksom.
Ruttetutt ヅ Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Ja, da nytter det lite å rope det ut her. Du må nesten temme gubben din om det skal skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå