chiquetita Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Har i dag vært å kjøpt inn ingefærpiller som visstnok skal redusere svangerskapskvalme. Er litt plaget, ikke ekstremt, men plagsomt om morgen , men spesielt om kvelden. Skal nå ta to stk om morgen og gi tilbakemelding på om kvalmen blir noe redusert.
chiquetita Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. februar 2009 Oppdatering: Tok to i går kveld og var ikke kvalm da. Sov skikkelig lenge i dag 12.40 faktisk, og det skal visst også hjelpe kvalmen å få sover skikkelig ut har jeg lest. Da jeg stod opp var jeg littegrann kvalm, mye mindre enne vanlig, tok to tablettter før frokost og spiste frokost uten antydning til kvalme og det begynner å bli noen uker siden sist. Så langt så godt altså. Ingefær og bokhvete piller for å være nøyaktig
M ♥ ♂-2010 Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Disse pillene er helt supre ja. Har tatt de mot kvalme før (ikke under graviditet vel og merke), men de fjerner kvalmen meget fort uten bivirkninger! ;-)
melina, glad mamma Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Jeg tar samme tabletter, og hadde fortsatt vært innlagt uten. Det er jeg helt sikker på. Lå på sykehus i 2 uker, og begynte på disse mens jeg lå der. Etter 3 dager kunne jeg dra hjem, og har klart å holde på maten siden. Er fortsatt kvalm og kaster opp, men det er likevel noe helt annet. Jeg kommer ikke til å slutte på dem på lenge lenge lenge ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå