Lilli med småtrolla Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg liker gammeldagse navn som Folke, Alfred, Peder, Sjur og Emil. Men min kjære liker desverre ikke desse navnene. Har dere noen forslag i samme "kategori"?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Trygve Sigurd Sivert Ådne Olav Kristian Melvin Georg Halgeir Halvor Fritjof Konrad Leif Oddvar Håper noen falt i smak. Er ikke lett å finne navn begge liker. Lykke til med navnevalg:)
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Hei, fine navn, forresten. Du kan overta alle de som jeg foreslo på vår yngste, men fikk tommel ned av min kresne make. Sverre, Ivar, Lavrans, Sjur (ser du har fått nei til det alt, men det var min favoritt), Sigurd
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Sondre Sigurd Eivind Vegard Bård Svein Erlend Henning Kristian Torbjørn osv osv...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Takk , jenter! Konrad var fint, og Henning
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Sigurd er pent. Ellers så elsker jeg Even.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå