Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har funnet en brudekjole i creme, men har ikke lyst til å betale på tusenvis av kroner på å få skoene jeg ønsker, farget i samme farge. Jeg har imidlertid funnet disse skoene på amerikanske nettsted til en brøkdel av prisen, men disse skoene er altså helt hvite. Har det noe å si? Kjolen er fotsid, og skoene har lukket tå.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 det har selvfølgelig lite og si når kjolen er vid..men det kommer nok til og synes når du løfter opp kjolen osv.. men det er et valg du selv må ta. jeg personli ville gått for cremefargede sko. men husk at skoen kommer til og bli skitten og missfargede,så da vises det kanskje letter på helt hvite enn creme..
*Rutletutt* Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 For å være helt ærlig ville jeg ikke hatt hvite sko til en creme kjole...da vil kjolen din se "skitten" eller gul ut hvis skoene skulle vises - og det gjør de nok inni mellom selv om kjolen er fotsid. Jeg skal bruke et par sølvfargede sko til min creme kjole, som jeg kjøpte på Skoringen til 299,- i sommer til et bryllup vi skulle i - de er knallgode å gå med og passer godt til kjolen - så en behøver ikke bruke veldig masse penger på sko til brudekjolen;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå