Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dro jeg til sykehuset kl 8 tirsdags morning for igangsettelse.. fikk 2 modningspiller tirsdag. mormunnen var ganske myk. men litt hard samtidig+ 2 cm kunne tøyes til 3. Onsdag. 1 ny pille =hvis denne ikke funket så var det hjem et par dager for å slappe av... resultatet var at jeg var blitt mykere. men fikk utrolig nok en ny pille. startet ikke fødsel iløpet av denne så ble jeg hvertfall sendt hjem.. kynnerne begynte da etter denne. ikke vondt. men kjente tydlige sammentrekninger.

denne natten på sykehuset og til tross for sovemedisin så klarte jeg ikke sove pga kløe. så da gikk jeg å vandret i gangene davet du...

torsdag: jm strippet meg. og sendte meg hjem. dette kl 9 på morningen. halv 10 begynte riene så smått, disse tok seg da opp og kom med 5 min mellomrom i 4 timer. ringte så sykehuset og skulle komm inn igjen til sjekk.. neeeejdaa.. ingenting som va forandret. men jm mente at jeg var i startgropen av fødsel. skulle komme tilbake... gjorde så- neeejda.. hjemigjen. fredag: for å sette fortgang på kroppen så tok jeg å sambo å hoppet i høyet. åSKAL si dette ga RIER... fy flaate så vondt. reiste å ut igjen på føden (å nå følte jeg at jeg maaaaste på dem, de må jo tro at jeg er hyterisk og meeeget utålmodig:S ) men kom inn dit..fikk verdens hærligste jm. snill å omtenksom å så vennlig. herlig dame.. neida ingen forandring enda.. men skulle gjøre sånn å sånn.. å hvis det ikke hjalp så skulle jeg ringe inn igjen... jeg gjorde alt hun sa.. og kl 5 på natten så måtte jeg bare ringe inn igjen pga vooooondter og urolighet.. nei, skulle se det ann..

å nå sitter jeg her enda da... med regelmessige rier, men de stikker noe sånn inni granskauen i underlivet så håper på modning:D og jeg som da regnet med at fødsel skulle komme i løpet av et par dager...:P;) hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt skjønne at du er en smule frustrert.

Men tenk snart kan du holde den lille skatten din i armene dine, hold fast ved den tanken så holder du nok ut :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...