kokosyklus Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hva og hvor mye putter dere i matboksen til deres ettåring?
trippeltopp Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg putter to skiver med leverpostei/kaviar/sardin e.l. oppi. Deler en skive i fire eller seks biter, og kaster skorpen da han har en tendens til å sette denne i halsen). Også legger jeg alltid ved grønnsaker eller frukt i biter, samt kanskje en fiskekake eller fiskepudding (som han elsker å snavle). Når han skal på tur får han omelett. (denne matboksen skal holde til ett måltid, og en god brøkdel av den går nok på gulvet)
SOMMER :) Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 2-3 skiver med leverpostei, kaviar, makrell i tomat. Deler skiva i to, legger på hverandre og deler igjen. I tillegg har han med frukt. Maten skal holde til et måltid+at han ofte spiser litt når han kommer i bhg. Selv om han nettopp har spist 1-3 skiver hjemme. Så lenge han spiser godt med brød blir det det han får. Storesøster hadde ofte salat, middagsrester, fiskepudding el. Hun var ikke så glad i brød... :-)
kokosyklus Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2009 Høres ut som samme matpakken jeg sender med:) Sender med en youghurt eller frukt i tillegg til brødskiver.. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå