Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Hei-jeg lurer på om noen vet om man blir spesielt skjør i psyken rett før fødsel? I går og i dag har jeg storgrått helt uten grunn,og jeg føler meg helt frynsete. Nå i ettermiddag har jeg fått grusomt vondt i ryggen og sterke kynnere. Noen som vet om frynsete psyke kan være et fødetegn? Er 34+4 i dag, men førstemann kom litt før-husker ikke at jeg var såååå frynsete da!! Det andre jeg lurer på er om det blir dårlig plass oppe i skjeden før fødsel-ved samleie i forgårs hevdet sambo at han knapt hadde plass,og jeg følte jo også at det var litt styrete fordi han liksom gled ut igjen... Lurer på om andre har opplevd det samme??? Til slutt må jeg bare si at i sta hulka jeg så snørr og tårer spruta- hold dere fast- fordi Tone Damlie Aaberget skal på tv i grand prix i kveld, og jeg føler meg som den matrona i fht til henne! Hun er jo bare slank og lekker og ser fantastisk ut (selv om jeg ikke liker personligheten)- så i sta følte jeg meg bare såååå diger, uformelig vaggende og misformet at jeg endte m å gråte pga henne!!! ER DET MULIG???? Er jo helt ute og kjører, jeg!!!!???!!!
Sofia79 Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Mener jeg har hørt at det er flere hormoner i omløp mot slutten av svangerskapet og at man gjerne er litt ekstra skjør da...Opplevd akurat det du beskriver den siste tiden jeg også. Jeg er i begynnelsen av uke 35 nå. I dag våknet jeg med en litt tung og trist følelse og merket at i dag skal det ingenting til før tårene kommer...Og jeg har virkelig hatt supre uker i svangerskapet frem til nå, med masse overskudd og godt humør...I dag har jeg rett og slett frest og hatt en så kort lunte...Måtte rett og slett avlyse en avtale i kveld, kjente at dette var ikke dagen for å mingle...Har også hatt masse kynnere både i går og i dag, men et par kvelder på sofaen gjorde virkelig nytten. Da roer det seg. Så ting skjer. Har også fryktet for tidlig fødsel pga kynnerne, men forsøker å knipe igjen;) He, he - skjønner feelingen rundt Tone Damli Aaberge. Man kan ikke unngå å se alle lekre, tynne i øyeblikket - og når man plutselig har gått opp 11 kg så føler man seg, tja - litt ute av fasong;) Men det skal av igjen, jenter!!!!Så får jeg bare pine meg gjennom Grand Prix i dag og tenkte at Tone er jo bare 18 - 19 år, hun får nok litt å bære på den dagen hun går gravid også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå