May-juli07+mai09 Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 eg har fått sinnsykt bekkenløsning vondt å klarer nesten ingenting. Er hjemme med lillegutt på 19mnd og samboeren kommer ikke hjem før til tirsdagen.... Jeg trenger tips, råd ja, hjelp!! for hva som kan gjøre hverdagen min enklere!!!! Takk for hjelpen
MathildeC Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Ta kontakt med en venn/bekjent og be om hjelp til mathandlig i alle fall! Bestille pizza eller noe i stedet for å lage mat selv? Så er det problemet med en aktiv liten en da.. har du noen som kan passe på ham litt, evt bo hos deg?? Sukk, heldig de som har en frisk og rask bestemor i nærheten.. Er det en ungdom i nærheten, eller at barn til en nabo, som kan stoles på til å passe på gutten din, ta ham med ut og leke?
erteposen + 4 Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Ikke så mye annet enn å be folk du kjenner om hjelp.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 få noen til å passe guttungen og kom deg til et basseng og svøm litt! helst et terapibasseng som er godt å varmt, det hjelper min bekkenløsning i hvertfall!
May-juli07+mai09 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2009 Takk for gode råd. Nei denne helgen har jeg ingen som kan hjelpe meg, samt at jeg var på svømming på torsdag og skal igjen til tirsdag!! og oppi allt så vil så klart ikke gutten min sove i kveld..bare hyler!! Faen assa!!!
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 uff, kan du få kommet deg til kiropraktor? Klinikk for alle har åpent i helgen.
May-juli07+mai09 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2009 Klinikk for alle er hvor henn i Norge???
Chiquita Bananas Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 akupunktur funker bra - det gjorde jeg forrige gang da jeg tok modningsakupunktur. Fikk mot bekkenløsning i samme slengen og det hjalp bra - ble ikke helt borte, men myyyye bedre. Men det var vel helst nå frem til tirsdag du tenkte. Da har jeg ikke noe tips dessverre enn å få hjelp av andre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå