Miss Honey Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 nøffemor er da hysterisk morsom!! Hun kan UMULIG mene det hun skriver seriøst! Så herlig det er å ha noe å le av.. Enten et veldig sykt menneske som VIRKELIG trenger hjelp eller komiker?
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Så lenge hun har holdt på med slike tulle-innlegg i et par år allerede, så er det vel ikke komiker hun er... Heller desperat etter oppmerksomhet
chiquetita Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Enig med over, det er jo skikkelig morsom og jeg er glad for at noen gjorde meg oppmerksom på hennes rare innlegg:)
Snikskytteren er storebror! Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Huff, må være slitsomt for henne stakkars.. hihi
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 ..eller kanskje hun rett og slett elsker å irritere oss hissige, hormonelle damer.. Utrolig hvor sinte vi kan bli og det må jo av og til virke komisk på andre som ikke er i samme situasjon. Selv velger jeg å ta alt med et smil. Om hun har problemer, er jo ikke hennes de værste i verden. Mest oppkast hun tenker på og bekymrer seg for egentlig.
Kongeørna Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Vel, jeg er fan. Første gangen jeg leste et par av innleggene tenkte jeg "stakkar". Men nå leser jeg de samme innleggen om igjen, og ler godt. Enda morsommere med harnisk-svarene. You go girl....
3 er nok! Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 jeg tror hun har bulimi jeg, og synes synd på henne. dette med at hun ville være alene å kaste opp når hun var liten - det er vel naturlig å lete etter årsaker til hvorfor man utvikler bulimi? nøffemor; kan du ikke fortelle oss hvorfor du er så opptatt av barn og oppkast, så vil det være enklere å forstå hva du egentlig mener.
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Jeg elsker nøffemor. Hun er en flott motpol til alle disse gærne damene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå