blond Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Mulig at jeg pynter med spindelvev, tror det kan bli tøft. Hva tror du? Andre forslag til pynt? Har gutt.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er veldig tradisjon. Har alltid mange planer, men ender alltid opp med ballonger som vi henger rundt om..
blond Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2009 Nei, blir ikke temabursdag, men barna dekorerte rommet sitt med tråder en dag og det ble så fint. Derfor tenkte jeg at det kunne bli morsomt i en bursdag. Ellers blir det selvsagt ballonger, det er jo obligatorisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå