Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Sliter med ekstrem smerte nedentil, klarer nesten ikke røre på meg. Ikke ha bena samlet, ikke gå, ikke ligge på siden osv. Har også en slags eksplosjonsfølelse i korsryggen som gir voldsomme smerter.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Bekkenløsning. Nedpress er når det føles omtrent som om babyen er på vei til å ramle ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå