Snart 3 søte små ;) Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Fikk så innmari lyst på det her om dagen, men nå har jeg vert i 4 forskjellige butikker. Og eneste di har er salt sild ( lakrisen) Noen som vet om den har gått ut av produksjon eller noe ???
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Har sett de på narvesen for kort tid siden.
meg & to små vampyrer Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har sett de også.. for ikke lenge siden. Men på meny hadde de ikke de i dag. Bare saltsild.
Snart 3 søte små ;) Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2009 da får jeg gå innom narvesen til mandagen å hamstre vist di har Takk for hjelpen
Mini nr 2 i mars Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Jeg kjøpte de på Europris da jeg fikk helt kick på at "de måtte jeg ha!" da jeg var gravid! Ble dessverre skuffa, for de smakte ikke som før...konsistensen var annerledes, og det som var utpå var nesten som sukker, og ikke så surt og godt som jeg husket fra før! Det optimale er når de er som saltsild, bare sure! Men det tror jeg ikke finnes....Men sursild er godt =) Hmm...får helt vann i munnen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå