Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Egentlig ligger problemet hos meg. Jeg har merket de siste månedene at følelsene for min kjæreste har forandret seg. Vi har vært sammen litt over to år. Vi hadde en samtale for rundt en mnd siden der vi bestemte oss for å ta en liten tenkepause. Jeg kom frem til at jeg ikke ville gi opp så lett på forholdet siden det hadde gått knirkefritt frem til dette. Han var enig. Nå har det gått fire uker og følelsene mine har ikke forandret seg til det bedre. Jeg savner han ikke noe spesielt når vi ikke er sammen (vi bor ikke sammen) og jeg er nok ikke den mest ivrige av oss to til å spørre om vi skal være sammen en ettermiddag. For å gjøre ting ennå litt mer komplisert har jeg oppdaget at jeg oftere og oftere tenker på en gammel flamme. Jeg treffer han ikke ofte, men vi snakker en del på nettet. Det ble aldri noe mer mellom oss, men jeg tenker på "hva som kunne vært". Er det noen som har vært i lignende situasjoner? Klarte dere å redde forholdet, eller ble det slutt? Både jeg og min kjæreste er i begynnelsen av 20-årene. (I tilfelle noen lurte registrerte jeg meg her en gang jeg trodde jeg var blitt gravid, noe jeg altså ikke var)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Så lenge det ikke er barn med i bilde så syns jeg at du faktisk burde avslutte forholdet til typen din. Når følelsene dine allerede er begynnt og rustne og dere ikke en gang bor sammne så er dette neppe mannen i ditt liv. Dere har forsøkt og få forholde til og fungere, men når følelsene ikke er der så er det ikke enkelt og få et "haltene" forhold på beina igjen. Men tenk godt igjennom hva du vil, du er fortsatt ung og livet er for kort til og være i dårlige forhold som ikke fungerer
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg synes det høres ut som at du kjeder deg litt i forholdet, når du begynner å dra inn denne gamle flammen i tankene. Når dere har vært sammen i to år er det på tide å komme seg videre, enten i form av at dere tenker på å flytte sammen eller om dere rett og slett ikke har noe fremtid. Man vil alltid lure på om det kunne blitt noe mer med en gammel flamme. Man kan også sitte å spørre seg selv om den perfekte mannen finnes. Er det noe du kan finne i han du er sammen med? Eller vil du ut på leting? Gi litt mer av deg selv, så ser du hvor det bærer dere. Du får utrolig mye igjen for det hvis du tar litt initsiativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå