Gå til innhold

kan noen se på charten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

www.fertilityfriend.com/home/255636/simsalabim

første gangs temper denne pp:) noen som har en mening om den de vil dele med meg?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;)

Tempen din hopper veldig de dagene som har vært nå.. Jeg vet ikke hvorfor? Tar du tempen til samme tid hver dag, og tar du mens du ennå ligger i senga? Tar du tempen i aslet? Hahahahaha;)

Skrevet

HEI:)

ja sant den gjør?? det jeg syns derfor jeg lurte litt...er jo ikke syk ller noe....bare unormal hahahaha:)

jeg temper i musevisa ditt ekosrør;)hehehe;) men idag begynte jeg ukristelig tidlig på jobb så måtte tempe en time før jeg vanligvis pleier..halvseks istede for halv syv...temper også når jeg ligger i sengen:) blir jo ett glass vin i kveld så kanskje den vil sprette langt opp i morgen igjen pga det??

Skrevet

Det er mange som sier at de får ujevne temper i musa..men jeg vet ikke. Jeg temper i baken. Ikke noe koselig, men er blitt vant til det..haha.

Når man temper en time før, så kan du legge til litt. Se på nettet på pernille.info

Der står det hvor mye du skal legge til for hver halvtime;)

Aner ikke om det har noe å si om du drikker ett glass, men når jeg er på fylla, så er tempen høy dagen etter..hehe;)

Skrevet

legge til..altså temp er høyere da egentlig enn det som ble målt idag?...ja dagen derpå er jeg også varmblodig;) da må dritten ut hehehe...svette seg ut av elendigheten;)

Skrevet

ja, dagen derpå er alltid noe dritt!! Aner ikke hvor mange ganger jeg kunne ha skrevet under på at jeg aldri skal bli full igjen..haha.

Ja, når du temper tidligere en dag, så blir tempen lavere enn den skulle ha vært, og da skal du legge til litt;);)

Skrevet

Jeg tror det blir ganske riktig om du setter dagens temp på ca 36.74.. ;)

Skrevet

HEI:) da har jeg lyet og satt temp til 36,74 (igår) hihi:) den kom over streken da så det er vel bra? men er det unormalt mye hopp og sprett på charten min eller? ser den bra ut?hvordan ser din ut?

KLEM:)

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/17240c

Her er min. Har eggløsning i dag. ENDELIG! hehe;) Tror alle mnd mine kommer opp om du scroller nedover?

Tempen min be høy i går, det var nok fordi jeg drakk to øl på fredag. Så det hoppet bryr jeg meg ikke om. Det viktige er å se helheten. Altså at tempene er lave før el og at tempene er høye etter el.

Ellers ser det veldig bra ut på din;) Håper så masse at spira sitter på begge to nå altså;);)

KLEM

Skrevet

Lurer bare litt på den tempen du hadde på fredag. Den er veldig høy. Tok du tempen senere? Har du vært forkjøla eller no?

Skrevet

reagerte veldig på den jeg også.....alt gjort som vanlig og har ikke vært syk på en evighet...men kanskje jeg bare er ett varmt menneske;)...men syns egentlig jeg har høye temp hele veien?før el var det jo oppi 36,89 eller 98 eller noe sånt også så kanskje jeg bare er varm..?hva vet jeg:) men altså ikke noe spes,ikke syk,feber hoste ingenting!..er jeg unormal jeg da?alt til samme tid før jeg står opp å skal på jobb...blir spennende å se i løpet av uken hva den sier....er jævlig sur i trynet for tiden uten at jeg helt vet hvorfor:( veldig irriterende!! så får bare håpe det er noe på gang og at det er hormoner som kødder med hodet mitt;) I WISH!!!

vært en tur på hytten å sett til den...lenge siden vært der....og der var alt bra:) gleder os til våren når vi kan begynne å gjøre noe der ute:)

Skrevet

HEI IGJEN:)maskråke i dag;)

men har vært inne på ff nå å lest litt og eneste grunnen jeg kan se at kan være grunnen til de rare temp mine må være tidspunktet..temper når samboer står opp av sengen på morgenen og det kan jo godt være det er ti min...kvarter fra eller til..kan så lite ha så mye å si??sto også at man enten at tiden var grunnen eller så har man ikke hatt el alikevel eller den er forsinket....men jeg fant jo el slim? kan man ha el slim uten å ha el da?? får passe godt på tiden de kommende dagene ihvertfall og se om det utgjør noe forskjell på de voldsomme svingningene.....

syns det er litt spennende dette jeg hihi..litt spenning hver dag istede for å gå å gnage på den testen man ikke kan ta før om ørten dager!hehe:) glemmer faktisk den testingen litt jeg.....har en god følelse denne mnd....sikkert bare pga jeg fant el.slim:)....optimist vettu;) men ikke noe ømme pupper da:(

Skrevet

Hei snuppa;) Du har hatt el! Ikke i tvil engang..hehe. Man kan ha el-slim uten at kroppen klarer å slippe egget, men da prøver kroppen igjen ca 24 timer etter. Skjedd med meg flere ganger, og skal til gyn med det i mars;)

10 min fra eller til har ikke noe å si. 1 time har noe å si. Men det som har noe å si er hvor mye du rører på deg etter at du har våknet. Jeg våkner, og tar tempen øyeblikkelig. Da vet jeg at den ikke blir påvirket av at jeg rører på meg. Selvom tempene dine hopper endel, så ser du at de er generelt høyere enn før el. Det er det som er det viktigste. Fryktlig spennende å følge med på tempingen. Jeg også føler jeg liksom får gjort noe hver dag, ikke bare vente på å kunne teste;)

Bra at du er optimist;);) Det er jeg også denne pp..hehe.

KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...