Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått helt strikkedilla, men mangler noen å strikke til.

Noen som trenger noe? Eller kanskje noen har noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt noe av det jeg har strikket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere som legger ut for salg på finn.no

Skrevet

Hei hei.

Hva tar du for å strikke en ulldress i eskimo garn? så en på garnstudio.com som jeg har veldig lyst til å lege selv, MEN vet ikke om jeg får det til... hehe

Skrevet

jeg har lyst til å ha strikkedilla!:))) har begynt på en lue som innebærer felling og øking og andre rarieteter, tror jeg må rekke opp og bare strikke en enkel lue på en rundpinne... men hvor mye skal jeg legge opp? hmmmmm........ babyen er 4 mnd..............

Skrevet

Vanskelig å si pris uten å vite hvilken dress det er, så jeg sendte deg en mail om dette nå nettopp :)

Skrevet

Det er veldig koselig å ha strikkedilla :) Men det kan bli litt for mye av det også :)

De har masse fine luer på garnstudio sine sider. De fleste er ganske enkle, og mønstrene er ganske enkle å forstå.

Skrevet

HI: Du har ikke lyst å strikke en bukse til sønnen min da? en selebukse som er "trang" nederst ved benene? Han er 8 mnd og bruker str 74 nå, men vil ha strikkeklær i en str for stor siden jeg vil de skal vare litt lenger;) Og kunne tenkt meg matchende jakke i omslagsmodell med knapper og ikke snører;)

send en PM hvis du er villig;)

Skrevet

Er det en spesiell strikkeoppskrift du har sett?

Du kan jo ta en tur inn på garnstudio å se om det er noe der som du kunne tenkte deg. Så kan jeg gi deg et tilbud hvis du finner noe fint mønster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...