lenes Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Jeg har fått helt strikkedilla, men mangler noen å strikke til. Noen som trenger noe? Eller kanskje noen har noen tips om hvordan jeg kan bli kvitt noe av det jeg har strikket?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Det er flere som legger ut for salg på finn.no
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 26. februar 2009 #3 Skrevet 26. februar 2009 Hei hei. Hva tar du for å strikke en ulldress i eskimo garn? så en på garnstudio.com som jeg har veldig lyst til å lege selv, MEN vet ikke om jeg får det til... hehe
Zupermam Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 jeg har lyst til å ha strikkedilla!)) har begynt på en lue som innebærer felling og øking og andre rarieteter, tror jeg må rekke opp og bare strikke en enkel lue på en rundpinne... men hvor mye skal jeg legge opp? hmmmmm........ babyen er 4 mnd..............
lenes Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2009 Vanskelig å si pris uten å vite hvilken dress det er, så jeg sendte deg en mail om dette nå nettopp
lenes Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2009 Det er veldig koselig å ha strikkedilla Men det kan bli litt for mye av det også De har masse fine luer på garnstudio sine sider. De fleste er ganske enkle, og mønstrene er ganske enkle å forstå.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 27. februar 2009 #7 Skrevet 27. februar 2009 HI: Du har ikke lyst å strikke en bukse til sønnen min da? en selebukse som er "trang" nederst ved benene? Han er 8 mnd og bruker str 74 nå, men vil ha strikkeklær i en str for stor siden jeg vil de skal vare litt lenger;) Og kunne tenkt meg matchende jakke i omslagsmodell med knapper og ikke snører;) send en PM hvis du er villig;)
lenes Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2009 Er det en spesiell strikkeoppskrift du har sett? Du kan jo ta en tur inn på garnstudio å se om det er noe der som du kunne tenkte deg. Så kan jeg gi deg et tilbud hvis du finner noe fint mønster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå