LilleSolaMi<3 Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 magen har sunket veldig og hodet festet,er i uke 35,kan dette indikere at jeg vil føde før termin? eller har det ikke noe å si? ligger i familien og føde før termin,så håper litt det stemmer her også! hehe.. er førstegangs=)
Sarah_Evelyn *Fødeklar* Skrevet 21. februar 2009 #2 Skrevet 21. februar 2009 Med min første så festet hodet seg et par mnd før fødsel.. Har hørt at det kan feste seg ei stund før fødsel når det er førstegang..
Gjest Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 jeg lurer også på det her.. hodet festet seg for 2 uker siden og magen sank for en uke siden, forrige gang festet hodet seg 2 mnd før, men magen sank egentlig aldri.. i dag har jeg vært på føden for vi trodde det lakk litt fostervann, var heldigvis ikke noe fødsel på gang. men legen sa at ting kan skje før denne gangen selv om jeg gikk en uke over forrige gang.. er 35 fulle uker idag, gjør ikke noe om hun kommer før da hun er over normalen i str, men kan godt vente noen uker til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå